کد خبر : 1986909 | 23 آذر 1402 ساعت 14:17 | 58.1K بازدید | 24 دیدگاه

کامران نیامد، گلیج مصدوم شد، محمدیان باخت

غیر منتظره‌ترین قهرمان 97 کیلوگرم ایران!

امیرعلی آذرپیرا با شکست محمدحسین محمدیان قهرمان وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور شد.

غیر منتظره‌ترین قهرمان 97 کیلوگرم ایران!

به گزارش "ورزش سه"، وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور به یک کلاف سردرگم تبدیل شده بود که در نهایت امروز با برگزاری فینال قهرمان خود را شناخت. در حالی که تا چند روز قبل خیلی‌ها کامران قاسمپور و مجتبی گلیج را مدعیان اصلی این وزن می‌دانستند، با مصدومیت این دو نفر همه چیز تغییر کرد.

کامران قاسمپور با مجوز فدراسیون در این مسابقات شرکت نکرد تا مصدومیتش بهبود پیدا کند و مجتبی گلیج هم در همان دور نخست به‌خاطر مصدومیت شدیدی که داشت، از دور مسابقات کنار رفت.

تقریبا می‌شد پیش‌بینی کرد که فینال این وزن بین محمدحسین محمدیان ملی پوش ایران در المپیک توکیو و امیرعلی آذرپیرا دارنده مدال طلای امیدهای جهان برگزار می‌شد. در این میان خیلی‌ها شاید شانس بیشتر را به محمدیان باتجربه می‌دادند، اما فینال ظهر امروز در وزن 97 کیلوگرم به شکل دیگری پیش رفت.

امیرعلی آذرپیرا با کسب 4 امتیاز متوالی از حریف خود اختلاف مطمئنی را ایجاد کرد و در نهایت 5 بر 2 توانست صاحب برتری شود و به عنوان قهرمانی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور برسد.

آذرپیرا که امسال در مسابقات جهانی در 92 کیلوگرم کشتی گرفت و موفق هم نبود، حالا سد محکم کامران قاسمپور را در ماه‌های آینده پیش‌رو دارد تا صاحب دوبنده تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک شود.

دیدگاه‌ها