کد خبر : 1986980 | 23 آذر 1402 ساعت 19:11 | 39.9K بازدید | 92 دیدگاه

دوستان به VAR هم اعتراض می‌کنند، دلیلش را نمی‌دانم

خطیر: انتقادها به رفتار نکونام درست نیست

مدیرعامل استقلال می‌گوید انتقادها به رفتار جواد نکونام و سایر نیمکت‌نشینان تیمش درست نیست.

خطیر: انتقادها به رفتار نکونام درست نیست

به گزارش "ورزش سه"، علی خطیر بعد از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی 102 پایتخت در جمع خبرنگاران حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد.

مدیرعامل استقلال در ابتدا گفت: بازی بسیار خوبی بود، بچه‌های ما یک بازی هوشمندانه و با تمرکز بالا را هم در نیمه اول و هم دوم ارائه دادند. همه هم دیدند که استقلال تیم برتر میدان هم از لحاظ خلق موقعیت هم مالکیت توپ بود، اما متاسفانه روی یک بدشانسی گل خوردیم که خوشبختانه توانستیم زود جبران کنیم.

ویدئو: 319438

او ادامه داد: ما باید سه امتیاز را می‌گرفتیم؛ من در رختکن دیدم که همه بازیکنان ناراحت بودند. باز هم خدا را شکر که VAR وجود داشت و حق استقلال خورده نشد. اگر VAR نبود، مطمئنا پنالتی را نمی‌گرفتند. این نشان می‌دهد که فدراسیون باید تلاش کند تا VAR را برای همه بازی‌های لیگ داشته باشد. شما فرق بودن با نبودن VAR را دیدید. اگر امروز VAR نبود، این بازی خوب را باید با شکست پشت سر می‌گذاشتیم. خدا را شکر که حداقل بازی‌ای که اینطور با غیرت و تمرکز بالا انجام دادند، مساوی شد.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه مدیران پرسپولیس به رفتارهای نیمکت تیمش و به خصوص جواد نکونام معترض هستند، گفت: این VAR بود و نمی‌دانم چرا اعتراض می‌کنند. فکر می‌کنم این انتقادها درست نیست. نیمکت استقلال کار خاصی نکرد. به نظرم به VAR نمی‌توانند بگیرند.

خطیر درباره صحنه مشکوک دیگری که به VAR رفت و داور نظری به پنالتی نداشت، بیان کرد: به نظر خودم آن یکی هم پنالتی بود اما داور نظرش این نبود.

او درباره برنامه‌های عمرانی مدنظرش در استقلال افزود: کمپ ناصر حجازی را بازسازی می‌کنیم. در برنامه داریم استخر و باشگاه سلامت استقلال را بسازیم و در کمپ از آن استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها