کد خبر : 1987002 | 23 آذر 1402 ساعت 20:08 | 234.4K بازدید | 526 دیدگاه

نسخه عصبانی یحیی در نشست مطبوعاتی

گل‌محمدی: مدیر آنها با رییس فدراسیون رفیق است!

سرمربی پرسپولیس به‌شدت علیه تصمیمات داوری موضع‌گیری کرد.

گل‌محمدی: مدیر آنها با رییس فدراسیون رفیق است!

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دربی حضور یافت و در خصوص این بازی اظهار نظر کرد.

بولت پرسپولیسصحبت‌های اولیه؟ 
بازی جاندار و خوبی بود. نیمه اول می‌توانستیم جریان بازی را کنترل کنیم و گردش توپ خیلی خوبی داشتیم. یکی دو موقعیت خیلی خوب داشتیم و می‌توانستیم خیلی خوب بازی را مدیریت کنیم و به دروازه حریف برسیم و از ضربات ایستگاهی‌مان خوب استفاده کنیم ولی متاسفانه به گل نرسیدیم. در نیمه دوم حریف با پرس شدیدتری بازی کرد و شاید آنطور که خودم از بچه‌ها انتظار داشتم که پاس بیشتری در زمین حریف و در جریان بازی بدهند، این اتفاق نیفتاد. توانستیم به گل برسیم و یادم نمی‌آید در‌ جریان بازی هم موقعیت خاصی به حریف داده باشیم. در فاز دفاعی خیلی خوب عمل کردیم و حریف می‌خواست روی توپ‌های بلند و اوت دستی‌ها روی تیم ما فشار بیاورد که بچه‌های ما خیلی خوب این جریان را کنترل کردند.

ویدئو: 319467

بولت پرسپولیساعلام پنالتی به سود استقلال؟
روی آن صحنه‌ به نظرم هیچ اتفاقی نیفتاد و بازیکن حریف خودش را روی پای بازیکن ما انداخت و زانویش را گرفت که زانویش اصلا درگیر این صحنه نبود. صحنه جلوی چشم آقای بنیادی‌فر بود و تصمیم خیلی خوبی هم‌ گرفت، چون در آن جو و فشار اگر پنج درصد هم فکر می‌کرد پنالتی است، قطعا می‌گرفت. صحنه اصلا لازم نبود به VAR برود. نمی‌دانم داورهای عراقی را از کجا آوردند؛ حالا از عراق آورده‌اند، اما اینکه چرا این‌ صحنه‌ها را خیلی زود به VAR می‌برد. دقیقه ۶۰ بازیکن حریف باید اخراج مستقیم می‌شد اما تصمیمات VAR خیلی عجیب بود. آقای بنیادی‌فر خودش صحنه را دیده بود و ما از او انتظار داشتیم. اما چرا در VAR تصمیم خودش را زیر سوال برد؟

بولت پرسپولیساستفاده از وی‌ای‌آر؟
اگر قرار باشد اینطوری وی‌ای‌آر بیاورند همان بهتر که نیاید. زیاد تلاش نکنید و خودتان را به دردسر نیندازید، چون هم بازی قشنگ‌تر است و هم واقعا نوبر است که با وی‌ای‌آر تصمیمات اشتباه باشد.

بولت پرسپولیسصحبت‌های نکونام در مورد موقعیت ندادن به پرسپولیس؟
من در مورد نظر دیگران صحبت نمی‌کنم. هرکسی نظر خودش را دارد و برای خودش قابل احترام است. صحبت‌های ما بر اساس نظر کارشناسان و صحنه‌هایی بود که دیده شد. امروز دو امتیاز از ما گرفتند و یک امتیاز به حریف دادند.

1966564

بولت پرسپولیسدلیل اتفاقات علیه پرسپولیس؟ با شما مشکل دارند یا پرسپولیس؟
دلیلش این است که ما احترام می‌گذاریم و رعایت می‌کنیم. ما حجب و حیا داریم و احساس می‌کنند هر بلایی سرشان می‌آوریم آنها حرف نمی‌زنند. ما هم مقصریم و باید از حقمان بیشتر دفاع کنیم. باید شلوغ بازی کنیم، چون این کارها متاسفانه در فوتبال ایران جواب می‌دهد. قبل از بازی در مورد داوری دربی‌های گذشته صحبت می‌کنند و این فشار بیخودی روی داور می‌آید. دوستان کمیته انضباطی هم با توجه به رفاقتی که دارید یا نمی‌دانم که چه چیزی است، دوگانگی در رأی احساس متفاوتی به ما می‌دهد. اینکه چون مدیرعامل آنها با رییس فدراسیون رفاقت دیرینه و قدیمی دارند، نباید حق تیم‌های دیگر ضایع شود. از عضو کمیته انضباطی هم نه، اما باشگاه باید از حق ما و باشگاه دفاع کند. باشگاه باید داد بزند و هوار بزند. نه اینکه بی‌احترامی شود، اما باید از حقمان دفاع کنند. این انتظاری است که از باشگاه و بازیکنان داریم. ما حجب و حیا داریم، شاید باید پرروتر باشیم، دوست ندارم از این کلمات استفاده کنم اما متاسفانه در فوتبال ایران جواب می‌دهد.

بولت پرسپولیسدلیل نتایج ضعیف پرسپولیس؟
دلایلی که وجود دارد برای من روشن است. اینجا جایش نیست که در موردش صحبت کنم و قبلا صحبت‌هایی شده. یک بحث دیگر این است که ما فشردگی زیادی در لیگ و آسیا داشتیم و با توجه به مصدومیت و بیماری زیادی که داشتیم، جانمان گرفته شد. قبول دارم و انتظار من هم از تیم و بازیکنان بیشتر از این بود. اما مشکلاتی که وجود داشت، باعث شد تا زورمان کم شود. شاید مثل پارسال نباشیم، اما روند ما بعد از بازی نفت خوب شده است. ما چهار بازی تا نیم فصل داریم و متاسفانه بازی‌ها را دوباره فشرده کردند و دو سه روز تا تعطیلی نیم فصل را بدون هماهنگی ما متاسفانه کم کردند. برنامه فشرده برای تیم ما گذاشتند و این به تیم ما آسیب می‌زند، اما باید ریکاوری کنیم و انرژی بیشتری بگذاریم.

بولت پرسپولیسسه تعویض پرسپولیس؟
یک مقدار سیستم را عوض کردیم و فوروارد را اضافه کردیم تا حضور در حمله بیشتری داشته باشیم. فکر کنم تعویض خوبی داشتیم و توانستیم به گل هم برسیم.

1966723

بولت پرسپولیسصحنه مشکوک به اخراج حامدی‌فر؟
خیلی واضح بود. شاید در ذهنیتش بود که بازی را مدیریت کند که ۱۱-۱۱ تمام شود. آقای حامدی‌فر کارت داشت و حداقل باید کارت زرد میداد. خیلی واضح بود و به نظرم سری بعد برای داوران عراقی یک عینک نزدیک‌بین بیاورید. نمیدانم چرا این اتفاقات افتاد و به نظرم اصلا وی ای ار نباشد اتفاقات بهتری رخ می‌دهد.

بولت پرسپولیساعتراض نکونام به داور؟
دست پیش می‌گیرند پس نیفتند. باید از تصمیمات وی ای ار و آقای بنیادی‌فر متشکر باشند. صحنه واضح است و نظرات کارشناسان مشترک باشند.

بولت پرسپولیسانرژی شما مثل پارسال است؟
موقعی که برای پرسپولیس کار و مربیگری میکنید، یک لحظه به فکز آدم خطور نمیکند که کم بگذارید. ما هم تایم کاری را برای خودم و همکاران زیاد کردم و واقعا از پارسال بیشتر وقت میگذاریم اما مشکلات ما از پارسال خیلی بیشتر است. ما یک وظیفه داریم و این است که تا آخرین نفس برای این تیم کار کنیم و جان بگذاریم.

1966730

بولت پرسپولیسدفاع بعد از گل؟
یک مقدار طبیعی است و اگر ما هم گل میخوردیم عقب میرفتیم. حریف از توپ بلند استفاده می‌کرد و توپ در زمین ما می‌آورد. بعذ از گل هم اتفاقی برای  ما و روی دروازه ما رخ ‌نداد. ما خوب کنترل کردیم اما در آخرین دقیقه تصمیمات داور بود که خیلی به نظرم همه‌اش به ضرر ما بود.

بولت پرسپولیسآرامش در طول بازی برخلاف لیگ بیست و یکم؟
در هر صورت ما همیشه دوست داریم به تصمیم داور احترام بگذاریم.

بولت پرسپولیساما نیمکت تیم حریف اینطور نبود. 
به هر حال نیمکت با نیمکت متفاوت است و ما دوست داریم و تمرکزمان روی بازی است. به نظرم نباید اینطور باشیم.

دیدگاه‌ها