کد خبر : 1987007 | 23 آذر 1402 ساعت 20:22 | 35.2K بازدید | 37 دیدگاه

خیلی‌ها منتظر درگیری دو نیمکت بودند؛

بیرانوند: استقلال شلوغ کرد تا مساوی بگیرد!

دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است استقلالی‌ها به دنبال تساوی در دربی بودند.

بیرانوند: استقلال شلوغ کرد تا مساوی بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند پس از پایان دربی 102 درباره درگیری با یک توپ‌جمع‌کن در جریان دیدار پرسپولیس مقابل استقلال عنوان کرد: من در یک صحنه قصد داشتم بازی را زود شروع کنم، اما آن توپ‌جمع‌کن در چندین صحنه من را نگاه کرد و توپ نداد و من هم عصبانی شدم. همین جا هم از او عذرخواهی می‌کنم و در برخی لحظات دربی آدم عصبانی می‌شود.

او درباره هشت دقیقه وقت تلف شده در دربی ابراز کرد: این مسابقه شرایط خاص خود را دارد و هر داور می‌خواهد که این مسابقه را مساوی دربیاورد! بالاخره داوران می‌خواهند وقت‌های اضافه کمتری در اینگونه مسابقات بگیرند.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد شلوغ‌کاری در لب خط و رفتن به سمت مانیتور وی‌ای‌آر عنوان کرد: به این شدت هم نبود. بازیکنان ما هیچ‌وقت به سمت وی‌ای‌آر نمی‌رفتند و استقلالی‌ها این کار را انجام می دادند. طبیعی هم بود چون آنها تیمشان عقب افتاد و وقتی هم تیمتان عقب باشد، دوست دارید فشار بیاورید تا داور را تحت تاثیر قرار بدهید.

1966608

بیرانوند یادآور شد: خیلی‌ها منتظر بودند تا اتفاقی بین دو نیمکت بیفتد که خدا را شکر این اتفاق نیفتاد و کادر فنی دو تیم هوشمندانه رفتار کردند. تمام دنیا و ایرانی‌ها این مسابقه را دیدند و خوشبختانه بازی به خوبی تمام شد.

او پیرامون اعتراض زیاد نیمکت استقلال به داوری دربی اظهار کرد: آنها آمده بودند تا دربی را نبازند. بالاخره تیمی که صدرنشین و سه، چهار امتیاز جلوتر باشد، دوست دارد مسابقات خود مقابل تیم‌های مدعی را نبازد و با یک مساوی کارش را به پایان ببرد. بخاطر همین هم دوست داشتند یک مقدار شلوغ کنند و چیز عجیبی هم نبود. امیدوارم ما برگردیم و دوباره نمایش خوبی ارائه کنیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص برتری سپاهان در مسابقه امروز ابراز کرد: ما فقط به نتایج تیم خودمان توجه می‌کنیم. ما پارسال 4 امتیاز از دیگر تیم‌ها عقب بودیم ولی فقط به نتایج تیم خودمان تا پایان فصل فکر کردیم و الان هم همین‌طور هستیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و توجهی به دیگر تیم‌ها نداریم.

دیدگاه‌ها