کد خبر : 1987012 | 23 آذر 1402 ساعت 20:37 | 46.2K بازدید | 168 دیدگاه

خودشان یکی از شلوغ‌ترین نیمکت‌های ایران را دارند

سامره: عادت کرده بودند امتیاز مفت بگیرند!

مدیر تیم استقلال می‌گوید پرسپولیسی‌ها به VAR عادت نداشتند و به گرفتن امتیازهای مفت عادت کرده بودند!

سامره: عادت کرده بودند امتیاز مفت بگیرند!

به گزارش "ورزش سه"، علی سامره بعد از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی 102 پایتخت گفت: در مجموع بازی بدی نبود؛ هرچند دوستان می‌خواستند خرابش کنند و به VAR عادت نداشتند. عادت کرده‌اند که این چند سال امتیاز مفت بگیرند. امسال تنها شانسمان این بود که VAR بود وگرنه همین پنالتی را هم مثل سال‌های گذشته و بازی‌های گذشته هبه می‌کردند. با تمام این مشکلات بازی مخصوصا نیمه دوم بازی بدی نبود. جاهایی تیم برتر زمین بودیم.

او ادامه داد: حتی پنالتی اول هم پنالتی بود، اما اینقدر فشار گذاشتند تا داور تشخیصش چیز دیگری باشد. در مجموع امیدوارم این VAR ادامه داشته باشد و جلوی امتیازات مفتی که عادت کرده‌اند بگیرند، گرفته شود. همین امسال 8 امتیاز را ببینید چطور گرفته‌اند. من بودم خجالت می‌کشیدم اینجا بایستم و درباره VAR و این چیزها صحبت کنم.

مدیر تیم استقلال درباره اینکه پرسپولیسی‌ها اعلام کردند که تصمیمات داور اشتباه بوده، گفت: اتفاقا احتیاج نیست من بگویم، تمام ایران می‌گویند که یکی از شلوغ‌ترین نیمکت‌های ایران همین تیمی است که با آنها بازی کردیم. این جملات هم فرار رو به جلو است. دوستان متاسفانه عادت نداشتند و عادت کردند که امتیاز مفت بگیرند. از این به بعد داستان عوض می‌شود و با حساب و کتاب می‌شود. مثل گذشته نیست که با دو تا داد و رفیق‌بازی و حاشیه بخواهند امتیاز جمع کنند.

سامره درباره گل نزدن مهاجمان استقلال افزود: به هر حال شرایط بازی و حساسیت‌های بازی است. در تیم‌ها شرایط متفاوت است و باید نیم فصل کامل‌تر شویم و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها