کد خبر : 1987017 | 23 آذر 1402 ساعت 20:43 | 24.9K بازدید | 78 دیدگاه

اگر پنالتی نباشد، از فوتبال خداحافظی می‌کنم

طعنه رضاوند: من هم بودم می‌گفتم VAR خوب نیست

آرش رضاوند معتقد است که در صحنه پنالتی کاملا تصمیم درستی گرفته شده است.

طعنه رضاوند: من هم بودم می‌گفتم VAR خوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، رضاوند بعد از تساوی دو تیم پرسپولیس و استقلال در دربی صد و دوم گفت: بازی خوبی بود اما فکر می‌کنم موقعیت‌های ما از حریف بهتر بودند. نیمه دوم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که می‌توانستیم از آنها بهتر استفاده کنیم. روی اشتباه خودمان بود که از یک شوت پنجاه درصدی گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم در دقیقه ٩٠ به بازی برگردیم.

رضاوند در ادامه گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم اما در این مسابقه واقعاً برای برد به زمین آمده بودیم. نیمه دوم روی یک اتفاق گل خوردیم و واقعاً حیف شد که نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. طبیعی است که در بازی دربی شما نمی‌توانید بی‌محابا حمله کنید.

1966658

هافبک استقلال در مورد صحنه پنالتی نیز گفت: در مورد این صحنه باید بگویم که صد پنالتی بود. صحنه اول که کاملاً دست من را گرفت. در صحنه دوم هم علی نعمتی با پای چپ من را می‌زند و اگر غیر از این بود، من دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم. کارشناسان داوری نظرات خنده‌داری می‌دهند. فکر می‌کنم آقای فغانی هم حرف خوبی درباره آنها زد. امروز VAR یک پنالتی ما را نگرفت، اما شما ببینید واقعا در نتایج تاثیرگذار است. اگر VAR نبود صددرصد داور در آن صحنه پنالتی نمی‌گرفت. امتیازات قبلی هم ببینید که چقدر تیم حریف گل اشتباه زده است. بازی‌های با آلومینیوم و ذوب‌آهن و هوادار را ببینید که چه امتیازاتی جابجا شده است. من هم جای آن تیم بودم می‌گفتم VAR  خوب نیست.

رضاوند در پایان گفت: شرایط بازی مشخص بود‌ و ما برای برد آمده بودیم. اگر خوشحالی کردیم، برای لحظه‌ای بود که گل را زدیم. شک نکنید ما خیلی بهتر از حریف بازی کردیم."

دیدگاه‌ها