کد خبر : 1987021 | 23 آذر 1402 ساعت 20:51 | 15.3K بازدید | 15 دیدگاه

اگر بازی مساوی بود، پنالتی می‌گرفتند؟

بادامکی: با هر برخورد یازده نفر به سمت داور می‌رفتند

معاون ورزشی پرسپولیس اعتقاد دارد بی‌تجربگی بازیکنان این تیم باعث تساوی در دربی شده است.

بادامکی: با هر برخورد یازده نفر به سمت داور می‌رفتند

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی پس از تساوی سرخابی‌ها در دربی ۱۰۲ در خصوص این مسابقه گفت: بازی بدی نبود ولی شاید کیفیتی که انتظار داشتیم، نداشت. به نظرم سه امتیاز در جیب ما بود ولی روی یک صحنه از دست رفت. آن صحنه برای من سوال بود. بازیکن ما تکل زد ولی به بازیکن حریف نخورد.

او در واکنش به اینکه هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند می‌خواستند بازی مساوی شود، گفت: من فقط برایم سوال شد اگر بازی صفر صفر بود، آقای داور این صحنه را پنالتی می‌گرفت؟ تیم ما از نیمه اول تیم بهتری بود و در‌ نیمه دوم شرایط آنها بهتر شد ولی وقتی به گل رسیدیم، آنها کاملا روی هوا رفتند. متاسفانه ما بلد نیستیم که از زمین خودمان بلند بازی کنیم ولی شگرد آنها این است و استفاده کردند. باید باهوش‌تر و باتجربه‌تر عمل می‌کردیم.

بادامکی افزود: VAR برای این است که داور بهتر و مستقل‌تر تصمیم بگیرد اما شما صحنه‌های بازی را ببینید. هر وقت اتفاقی افتاد، یازده نفره روی سر داور می‌ریختند تا بازی را نگه دارند و به VAR برود. فکر می‌کنم با این شکل اگر ۵۰ تا VAR هم باشد، جواب نمی‌دهد. شما صحنه‌ها را ببینید؛ از روی نیمکت آمدند و پشت داور ایستادند. این به نوعی روی داور اثر می‌گذارد.

1966582

معاون ورزشی پرسپولیس در پاسخ به اینکه این تیم از استقلال گل خورد یا داور گفت: من نمی‌خواهم وارد این بحث شوم. بالاخره استقلال هم بازیکنان باکیفیتی دارد و من شخصا انتظار بازی بهتری از این تیم داشتیم ولی تیم ما بهتر بازی کرد. گاهی در شرایط بازی بچه‌های ما عقب نشستند اما فکر می‌کنم ما امروز خیلی بی‌تجربه عمل کردند، به خصوص بعد از اینکه جلو افتادیم. می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

او درباره گلزنی امید عالیشاه نیز عنوان کرد: امید کاری را که بلد است، انجام داد.

بادامکی درباره شادی گل عالیشاه گفت: بالاخره در این بازی‌ها بازیکنان بعد از گل هر کاری انجام می‌دهند. شما بعد از گل حریف را هم ببینید که به نظرم نزدیک بود کار به جایی خطرناکی بکشد و داشتند تماشاگر ما را تحریک می‌کردند اما خدا را شکر به خیر گذشت.

دیدگاه‌ها