کد خبر : 1987029 | 23 آذر 1402 ساعت 21:32 | 57.5K بازدید | 265 دیدگاه

پرسپولیس به نبود تکنولوژی و سود از داوری عادت کرده

بیانیه استقلال: اگر VAR داشتیم، نیمه پایین جدول بودید

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، به اعتراض پرسپولیسی‌ها نسبت به تصمیمات اتاق VAR واکنش نشان داد.

بیانیه استقلال: اگر VAR داشتیم، نیمه پایین جدول بودید

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات دربی 102 و تصمیماتی که موعود بنیادی‌فر به کمک اتاق VAR گرفت، با واکنش‌های زیادی همراه بود. البته مشخص بود که هم استقلال و هم پرسپولیس، به نوشتن بیانیه روی خواهند آورد و پس از اعتراض رسمی سرخ‌ها به داوری، این موضوع با واکنش استقلال همراه شد.

استقلالی‌ها در پاسخ به این اعتراض پرسپولیس، بیانیه‌ای را منتشر کرده‌اند و به تیم رقیب کنایه زده‌اند که اگر از ابتدای لیگ فناوری کمک داور ویدیویی وجود داشت، اکنون در نیمه دوم جدول بودید.

1966766

در بخش ابتدایی این اطلاعیه و با استناد به نظرات کارشناسان داوری آمده است: «در شرایطی که اغلب کارشناسان داوری معتقدند علاوه بر پنالتی آشکار دقایق پایانی، یک پنالتی دیگر هم در محوطه جریمه پرسپولیس رقم خورده است، باشگاه رقیب طبق معمول دست پیش را گرفته تا فضای فوتبال را به سود خود تغییر بدهد.»

سپس آبی‌ها با کنایه به امتیازات کسب شده توسط پرسپولیس به دلیل عدم وجود VAR، نوشته‌اند: «خوشبختانه امروز جامعه فوتبال ایران به وضوح دید اگر وی‌ای‌آر در لیگ برتر باشد و عدالت رعایت شود، امتیاز بادآورده به یک تیم خاص نمی‌رسد.»

بولت سرشاخهدر ادامه این اطلاعیه نیز آمده است:

بولت زیر مجموعهبه پنالتی‌های ناحق عادت کرده‌اند
هرچند دوستان به حدی به گل‌های آفساید، گل‌های اشتباه، پنالتی‌های ناحق عادت کرده‌اند که وقتی یک بار با تکنولوژی حق به حقدار می‌رسد لب به اعتراض می‌گشایند.

1966767

بولت زیر مجموعهاگر تکنولوژی بود، نیمه دوم جدول بودید
کاش یک نفر به دوستان یادآوری کند اگر تکنولوژی سیستم کمک داور ویدیویی از ابتدای لیگ برتر در ایران بود، الان در نیمه پایینی جدول حضور داشتند چرا که عبور توپ از خط دروازه که در غیاب وی‌ای‌آر دیده نشد، گل صددرصد آفساید که به اشتباه قبول شد و چندین مورد دیگر با کمک تکنولوژی سرنوشت دیگری پیدا می‌کرد.

بولت زیر مجموعههفت امتیاز به دلیل نبود VAR گرفتند
بازی‌های رقیب مقابل آلومینیوم، گل گهر، ذوب آهن، هوادار و... را با وی‌ای‌آر تصور کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید. در همین چند مورد، هفت امتیاز به لطف نبود وی‌ای‌آر نصیب دوستان شده و طبیعی است بدعادت شده باشند.

بولت زیر مجموعهاشتباهات برای آنها جزئی از فوتبال شده
نکند این بیانیه عجیب و عجولانه و اعتراض به برگزاری دربی با تکنولوژی کمک داور ویدیویی هم برای آن است که وی‌ای‌آر به فوتبال ایران نیاید و اشتباهات داوری به نفع یک تیم خاص که در ایران تبدیل به جزئی از فوتبال شده، ادامه پیدا کند.

1966768

بولت زیر مجموعهگل‌محمدی با آمدن VAR مخالف است
همین که سرمربی تیم رقیب در کنفرانس مطبوعاتی خود به وضوح با ورود وی‌آی‌آر به فوتبال ایران مخالفت می‌کند گواه حقیقت این ماجرا است که متاسفانه این تیم به نبود تکنولوژی و تبعات آن که همیشه به نفع آنها بوده عادت کرده است.

بولت زیر مجموعهبابت آوردن VAR ممنونیم
باشگاه استقلال ضمن قدردانی از تمامی مسئولانی که زمینه برگزاری شهرآورد 102 با وی‌ای‌آر را فراهم کردند، امیدوار است این تکنولوژی در تمامی بازی‌های لیگ برتر مورد استفاده قرار بگیرد تا جدول رده‌بندی شکل واقعی پیدا کند.

دیدگاه‌ها