کد خبر : 1987033 | 23 آذر 1402 ساعت 21:50 | 63.9K بازدید | 48 دیدگاه

ای‌کاش وی‌ای‌آر از اول فصل وجود داشت؛

رحمتی: بطری پرسپولیسی‌ها وحشتناک بود!

مربی استقلال نسبت به رفتار هواداران پرسپولیس نسبت به آنها اعتراض کرد.

رحمتی: بطری پرسپولیسی‌ها وحشتناک بود!

به گزارش "ورزش سه"، کیانوش رحمتی در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از دیدار استقلال مقابل پرسپولیس عنوان کرد: این بازی را می‌شود از چند جهت نگاه کرد. وجود وی‌ای‌آر در دربی خیلی مثبت بود و داوران باتجربه ما نشان دادند که داوران خیلی خوبی هستند؛ اما در فوتبال یک سری صحنه‌ها وجود دارد که کار هر داوری نیست تا تشخیص درستی داشته باشد و وی‌ای‌آر می‌تواند به تیم‌ها کمک کند و امروز اتفاق مثبتی رخ داد.

او یادآور شد: در ورود ما به زمین برای گرم‌کردن، بازگشت به رختکن و حضور دوباره در زمین بطری‌های وحشتناکی را به سمت ما و بیشتر بازیکنان و مربیان پرتاب می‌کردند که حتی دیدم خود بیرانوند به این مسئله اعتراض داشت.

مربی استقلال تصریح کرد: از نظر فنی، بازی خیلی خوبی نسبت به تیم خوب و قابل احترام پرسپولیس داشتیم. برنامه‌های ما در فاز دفاعی خنثی‌کردن فضاهای پرسپولیس برای ایجاد موقعیت بود؛ ولی کمترین فرصت را به آنها دادیم.

رحمتی تأکید کرد: به نظرم 6-5 موقعیت بالای 80 درصد هم به‌ویژه در نیمه دوم به دست آوردیم. با احترام به پرسپولیس، از نظر فنی تیم برتر میدان بودیم و استقلال روند خوبی را طی می‌کند.

او کنایه‌ای هم به دیدارهای گذشته پرسپولیس زد و گفت: امیدوارم وی‌ای‌آر باشد؛ چون اگر از ابتدای فصل وجود داشت، امتیاز خیلی از تیم‌ها پایین‌تر از این بود که الآن دارند.

دیدگاه‌ها