کد خبر : 1987045 | 24 آذر 1402 ساعت 04:44 | 52.3K بازدید | 11 دیدگاه

لباس طارمی در دست پدیده برزیلی (عکس)

ستاره 19 ساله برزیلی شاختار دونتسک درخواست پیراهن از مهاجم ایرانی پورتو داشت.

لباس طارمی در دست پدیده برزیلی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو در حالی چهارشنبه شب گذشته در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی پنج بر سه مقابل شاختار دونتسک اوکراین رسید و صعودش به جمع 16 تیم برتر این رقابت‌ها را قطعی کرد که مهدی طارمی یکی از گل‌های تیمش را زد و نمایش خوبی ارائه داد و در پایان بازی هم با یک اتفاق جالب مواجه شد.

در شرایطی که مهدی طارمی مشغول خوشحالی به همراه بازیکنان پورتو بود و قصد داشت به سمت تماشاگران‌شان برود، ستاره 19 ساله برزیلی شاختار دونتسک در میانه زمین به سمت او رفت و درخواست پیراهنش را داشت.

1966786

ایگینالدو که در دقیقه 85 این مسابقه به ترکیب شاختار دونتسک اوکراین اضافه شد و سه دقیقه پس از ورود به زمین با یک شوت زمینی تماشایی دروازه دیوگو کاستا را باز کرد و گل سوم را برابر پورتو پرتغال به ثمر رساند، در پایان بازی درخواست تعویض پیراهن خود را با مهدی طارمی داشت.

1966787

این ستاره نوظهور فوتبال برزیلی که انتقالی سه و نیم میلیون یورویی به شاختار دونتسک اوکراین داشته، توانست نخستین گل خود با پیراهن این باشگاه را مقابل یاران طارمی به ثمر رساند و در پایان هم با پیراهن این ملی پوش ایرانی زمین را ترک کند.

دیدگاه‌ها