کد خبر : 1987053 | 23 آذر 1402 ساعت 22:38 | 22.6K بازدید | 4 دیدگاه

کاپیتان ایران در بازی سرنوشت‌ساز اروپا

آ ا ک آتن با یکی از دو بازیکن ایرانی خود دیدار مقابل آژاکس را آغاز می‌کند.

کاپیتان ایران در بازی سرنوشت‌ساز اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته ششم و پایانی دور گروهی لیگ اروپا، تیم فوتبال آ ا ک یونان که احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی را در فهرست بازیکنان خود دارد، از ساعت 23:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه یوهان کرایف آرنا مقابل تیم آژاکس هلند قرار می‌گیرد.

احسان حاج‌صفی پس از حضور ثابت در دو مسابقه اخیرشان مقابل برایتون انگلیس و آریس در لیگ اروپا و سوپر لیگ یونان، امشب هم در رقابت حساس برابر آژاکس هلند در ترکیب اولیه قرار گرفته و در سمت چپ خط دفاعی تیمش دیده می‌شود.

کاپیتان تیم ملی ایران که یکی از مهره‌های اصلی آ ا ک آتن به شمار می‌رود و در پنج دیدار قبلی در لیگ اروپا برای تیمش به میدان رفته و یک پاس گل داده، امشب هم از ابتدا برابر آژاکس هلند بازی می‌کند.

1966797

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ ا ک آتن، که در دو مسابقه اخیرشان از ترکیب فاصله گرفته و به طور کامل نیمکت‌نشین احسان حاج‌صفی بوده، امشب نیز همین اتفاق را تجربه می‌کند و دور از جمع 11 نفر اصلی برابر آژاکس هلند است.

یاران حاج‌صفی و محمدی در حال حاضر با 4 امتیاز در رتبه سوم جدول گروه B لیگ اروپا قرار گرفته‌اند که شانس رسیدن به دور حذفی این رقابت‌ها را ندارند، اما در صورت تساوی یا برد مقابل تیم دو امتیازی آژاکس، به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ کنفرانس اروپا می‌رسند.

دیدگاه‌ها