کد خبر : 1987070 | 24 آذر 1402 ساعت 00:13 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

شاگرد گواردیولا از او هم سخت‌گیرتر است

تیم ملی نه، سلامت روان این ستاره مهم‌تر است

ونسان کمپانی، سرمربی برنلی، مانع رفتن لیل فاستر، ستاره تیمش، به جام ملت‌های آفریقا می‌شود.

تیم ملی نه، سلامت روان این ستاره مهم‌تر است

به گزارش" ورزش سه"، چندی پیش بود که اعلام شد لیل فاستر، مهاجم برنلی، به دلیل مشکلات روحی و روانی تحت درمان قرار گرفته و با چند تراپیست ملاقات کرده است.

دیروز از آفریقای جنوبی خبری آمد که سرمربی تیم ملی این کشور، فاستر را در لیست اولیه برای حضور در جام ملت‌های آفریقا قرار داده است، اما ونسان کمپانی امروز اعلام کرد که اجازه نمی‌دهد این بازیکن به تیم ملی برود.

او گفت: «متاسفانه او در موقعیتی نیست که بتواند به تیم ملی برود. او اصلا نمی‌تواند. حضور طولانی‌مدت در یک مکان متفاوت کاری نیست که او الان بتواند انجام دهد.

وظیفه من محافظت از بازیکنم است. نباید او را در معرض آسیب قرار دهم. عشق او به کشورش محدودیتی ندارد. او عاشق زادگاهش است، اما اینکه به تیم ملی برود برخلاف توصیه هر کارشناس و متخصصی است.

1966849
1966850

انسانی که در مرحله خاصی مانند او است، نمی‌تواند کارهای عادی را انجام دهد. همان‌طور که می‌بینید، او از ترکیب برنلی هم خارج شده است و تا وقتی که در وضعیت خوبی قرار نگیرد نمی‌توانیم از او استفاده کنیم. امیدوارم در آینده بتواند کارهای زیادی برای باشگاه و کشورش انجام دهد اما فعلا این پروسه باید گام به گام پیش برود.»

آخرین بازی فاستر برای برنلی در لیگ برتر در روز ۲۱ اکتبر بود و ماه بعد مشخص شد که او به مدت نامعلومی از فوتبال کناره‌گیری می‌کند تا برای سلامت روانش به متخصص مراجعه کند.

دیدگاه‌ها