کد خبر : 1987075 | 24 آذر 1402 ساعت 01:10 | 48.1K بازدید | 88 دیدگاه

تراکتور و سپاهان آماده سبقت می‌شوند؛

دربی برنده داشت، چه برنده‌هایی!

با تساوی پرسپولیس و استقلال در بازی معوقه، دو مدعی دیگر فرصت بسیار خوبی در کورس بالای جدول پیدا کرده‌اند.

دربی برنده داشت، چه برنده‌هایی!

به گزارش "ورزش سه"، تساوی در شهرآورد پایتخت باعث شد تا استقلال با یک امتیاز و البته یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار بگیرد. استقلال که از هفته پنجم این بازی معوقه را داشت، حالا در تعداد بازی به سایر تیم‌ها رسیده و این تیم سه بازی تا پایان نیم فصل خواهد داشت.

استقلال در حالی 25 امتیازی شد که سپاهان با یک بازی کمتر 24 امتیازی است و حالا در صورت شکست گل‌گهر در بازی معوقه رسما می‌تواند بر صدر جدول جلوس کند. البته سپاهان دو بازی بعد به مصاف گل‌گهر خواهد رفت و پیش از آن باید هوادار و آلومینیوم را از پیش رو بردارد که البته دیدارهای چندان دشواری برای این تیم تلقی نمی‌شود.

با این حال یک تیم دیگر هم از توقف پرسپولیس و استقلال سود کرده است. تراکتور اگرچه جایگاه سومی خود را از دست داد اما حالا پرسپولیس تنها یک بازی معوقه دیگر دارد و حتی در صورت برد در این بازی هم برابر تراکتور کاملا در دسترس خواهد بود.

1963594

در صورتی که پرسپولیس یا استقلال می‌توانستند دربی را به سود خود خاتمه دهند، کار برای تراکتور در صدر جدول بسیار دشوار می‌شد، اما حالا سرخپوشان تبریزی فرصت این را دارند که با جبران شکست در بازی‌های رودررو نیز کاملا به صدر جدول برسند.

با این حساب حالا ادامه نیم فصل نیز جذابیت خاصی خواهد داشت و 9 امتیاز باقی‌مانده برای استقلال و تراکتور و 12 امتیاز در دسترس پرسپولیس و سپاهان اهمیت مضاعفی برای این دو تیم پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها