کد خبر : 1987084 | 24 آذر 1402 ساعت 01:41 | 68K بازدید | 29 دیدگاه

بیرانوند و پادرمیانی برای جلوگیری از بطری‌پرانی؛

اعتراض بیرانوند به هواداران خودی! (عکس)

علیرضا بیرانوند در شروع نیمه دوم از تماشاگران پرسپولیسی خواست تا اجازه دهند مهدی‌پور کرنر خود را ارسال کند.

اعتراض بیرانوند به هواداران خودی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 59 و زمانی که استقلال در ضلع شمالی ورزشگاه آزادی صاحب یک ضربه کرنر شدند، مهدی مهدی‌پور برای ارسال این توپ جلو رفت و در این لحظه تماشاگران پرسپولیس به شکلی عجیب اقدام به پرتاب اشیای مختلف به سمت هافبک استقلال کردند تا در کار او خلل ایجاد کنند.

این حرکت پرسپولیسی‌ها در شرایطی بود که بلافاصله علیرضا بیرانوند از دروازه خود خارج شد و به سمت تماشاگران پرسپولیسی رفت تا با تقبیح این اقدام آنها، از این گروه از تماشاگران بخواهد تا اجازه بدهند بازیکن استقلال ارسال خود را انجام دهد و با این کار جلوی او را نگیرند.

1966888

اگرچه هواداران پرسپولیس به شعارهای خود ادامه دادند، اما در همین لحظه پرتاب بطری و اشیا متوقف شد و مهدی‌پور نیز ارسال خود را روی دروازه فرستاد که البته ثمری هم برای استقلال نداشت.

تا پایان بازی هر بار نزدیکی بازیکنان به نقطه کرنر با این حرکت عجیب تماشاگران سرخابی همراه بود که به شکلی عجیب و غریب تبدیل به نوعی فرهنگ شده است.

نکته جالب اینکه علیرضا بیرانوند در شهرآورد قبلی به پرحاشیه‌ترین بازیکن پرسپولیس تبدیل شده بود و حتی هواداران استقلال حاضر به دست دادن با او و هم‌تیمی‌هایش نشدند اما این بار وی در نقش سفیر صلح ظاهر شد.

عکس:میلاد احمدی

دیدگاه‌ها