کد خبر : 1987085 | 24 آذر 1402 ساعت 06:11 | 43K بازدید | 13 دیدگاه

گریزمان بر سر دو راهی: اتلتیکو یا مسی!

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو، می‌گوید این باشگاه اسپانیایی آخرین باشگاه او در اروپا خواهد بود.

گریزمان بر سر دو راهی: اتلتیکو یا مسی!

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان مدت هاست که به صراحت گفته است که می‌خواهد قبل از آویختن کفش‌هایش یک دوره در MLS بازی کند. او به تازگی اشاره‌ای دیگری هم به این داشت که ممکن است دوران حرفه‌ای‌اش به این سمت پیش برود و مدعی شد که اتلتیکو مادرید احتمالا آخرین باشگاه او در اروپا خواهد بود.

گریزمان پس از پیروزی اتلتیکو مقابل لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا، در مورد آینده خود گفت: "می‌خواهم این آخرین باشگاه من در اروپا باشد و سپس از تجربه در جاهای دیگر لذت ببرم." اما او همچنین اعتراف کرد که برای ماندن در مادرید آماده است: "البته من هنوز می‌خواهم در اینجا ادامه دهم. من در سطحی هستم که تیمم از من انتظار دارد. من خوب بازی می‌کنم. ببینیم آیا فرصتی برای ادامه وجود دارد یا خیر، اما البته، بازیکنان زیادی در اینجا هستند، بنابراین خواهیم دید."

1966890

گریزمان بارها در گذشته تاکید کرده است که آرزوی او برای پایان دادن به دوران حرفه ای خود در MLS است. او در ماه اوت به گل گفت که با کمال میل از پیشنهادهای مالی گسترده در عربستان سعودی برای رفتن به آمریکا و پایان دادن به حرفه خود در ایالات متحده صرف نظر می‌کند. به هر حال، به نظر نمی‌رسد این تصمیمی قریب الوقوع برای گریزمان باشد. قرارداد فعلی این ملی پوش فرانسوی در سال 2026 به پایان می‌رسد و در آن زمان او 35 ساله خواهد شد. تا آن زمان، او احتمالا یک بازیکن کلیدی برای اتلتیکو خواهد ماند.

دیدگاه‌ها