کد خبر : 1987295 | 25 آذر 1402 ساعت 10:25 | 54.3K بازدید | 61 دیدگاه

فیلیپه لوئیس:

چهار بازیکن مسی را می‌گرفتند اما باز گل می‌زد!

فیلیپه لوئیس، مدافع برزیلی سابق اتلتیکو مادرید، صحبت‌های جالبی را درباره لیونل مسی مطرح کرده است.

چهار بازیکن مسی را می‌گرفتند اما باز گل می‌زد!

به گزارش "ورزش سه"، مسی در دوران حضورش در ترکیب بارسلونا در رقابت‌های لالیگا برابر بسیاری از تیم‌ها موفق به گلزنی شد و نقش مهمی را در قهرمانی‌های بارسا در این مسابقات ایفا کرد.

او بارها و بارها توانست دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند و باعث پیروزی تیمش در تقابل با این تیم که یکی از رقبای اصلی بارسا پس از رئال مادرید بود شود و به نظر می‌رسید که مهار کردن او و ممانعت از گلزنی توسط او عملا غیرممکن است. 

فیلیپه لوئیس که در فاصله سال‌های 2010 تا 2014 و پس از آن 2015 تا 2019 در ترکیب اتلتیکو حضور داشت، صحبت‌های جالبی را درباره تلاش برای مهار کردن این بازیکن مطرح کرده است. 

1967363

این مدافع برزیلی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره مسی اظهار داشت: «او بهترین بازیکنی است که برابرش بازی کرده‌ام. من تمامی دیدارهای او از 2006 تا 2016 را دیده‌ام. واقعا تماشای بازی و درخشش او در زمین جذاب است. 

هر دیداری که مسی در طول دوران فوتبالش انجام داده، مربی حریف بدون شک استراتژی خاصی برای متوقف کردنش داشته است اما مسی باز هم موفق شده گل بزند و پاس گل ارسال کند. اگر مربی حریف یک استراتژی برای توقف من داشت، نمی‌توانستم تکان بخورم.

مربیانی بودند که یک بازیکن را برای مهار مسی قرار می‌دادند و بعضی دیگر هم دو تا سه بازیکن. ما در اتلتیکو فقط برای او چهار بازیکن را در نظر گرفته بودیم. برای او مهم نبود که نیم ساعت هم بدون لمس توپ سپری شود اما وقتی به توپ می‌رسید گل می‌زد. و وقتی گل می‌زد باید چه کسی را مقصر می‌دانستیم؟ هیچکس. ما کارمان را درست انجام می‌دادیم اما او مسی بود.»

دیدگاه‌ها