کد خبر : 1987090 | 24 آذر 1402 ساعت 02:00 | 55.1K بازدید | 3 دیدگاه

حذف ناباورانه 2 ملی‌پوش ایران از لیگ اروپا

دو چپ‌پای ایرانی آ. ا. ک آتن حضور ثابت و تعویضی در شب شکست این تیم مقابل آژاکس داشتند.

حذف ناباورانه 2 ملی‌پوش ایران از لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته ششم و پایانی گروه B لیگ اروپا، آ. ا. ک یونان در حالی‌که احسان حاج‌صفی را مثل دو دیدار قبلی در ترکیب ابتدایی و سمت چپ خط دفاعی داشت و میلاد محمدی را روی نیمکت می‌دید، از ساعت 23:30 پنج‌شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم یوهان کرایف آرنا آمستردام مهمان آژاکس هلند بود.

یاران حاج‌صفی و محمدی که فصل جدید لیگ اروپا در گروه مرگ را با کسب پیروزی شگفت‌انگیز و خارج از خانه مقابل برایتون انگلیس آغاز کردند و پس از آن‌هم برابر آژاکس هلند یک امتیاز به دست آوردند، در سه دیدار بعدی خود در این رقابت‌ها سه شکست متوالی داشتند تا 4 امتیازی باشند و در رتبه سوم جدول گروه B بایستند، اما برای رسیدن به دور یک شانزدهم نهایی لیگ کنفرانس باید از آژاکس امتیاز می‌گرفتند.

1966904

آژاکس و آ. ا. ک یونان که امیدی به صعود در مراحل حذفی لیگ اروپا نداشتند و باید شانس خود را برای رسیدن به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ کنفرانس امتحان می‌کردند، در حالی مقابل هم قرار گرفتند که هلندی‌ها برای رسیدن به این مهم فقط باید به برتری می رسیدند تا 5 امتیازی شوند و بالاتر از تیم چهار امتیازی آ. ا. ک قرار بگیرند.

یاران حاج‌صفی و محمدی که فقط یک امتیاز نیاز داشتند تا به دور یک شانزدهم نهایی لیگ کنفرانس برسند، در نهایت با نتیجه 3 بر یک مقابل آژاکس شکست خوردند تا قعرنشین جدول لیگ اروپا شوند.

احسان حاج‌صفی در شب شکست تیمش مقابل آژاکس هلند 90 دقیقه در زمین بود و میلاد محمدی هم در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم به میدان آمد.

دیدگاه‌ها