کد خبر : 1987093 | 24 آذر 1402 ساعت 02:22 | 14.4K بازدید | 8 دیدگاه

جشن صعود رقیب رامین رضاییان در کنفرانس!

دینامو زاگرب در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل بالکانی شد.

جشن صعود رقیب رامین رضاییان در کنفرانس!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته ششم و پایانی دور گروهی لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال دینامو زاگرب در حالی‌که صادق محرمی را برخلاف دیدارهای قبل در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت 23:30 پنج‌شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم ماکسیمیر مقابل بالکانی کوزوو قرار گرفت.

دینامو زاگرب در شرایطی نیمه اول را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشت و در باز کردن دروازه بالکانی ناکام بود که در دقیقه 42 مثل حریف خود یک تغییر اجباری انجام داد و به‌خاطر آسیب‌دیدگی بوسکو سوتالو مدافع میانی‌اش، صادق محرمی را به‌عنوان یار جانشین به زمین آورد.

محرمی که در نیمه دوم یک نجات دروازه، یک ارسال خطرناک و یک شوت تماشایی به سمت دروازه بالکانی داشت و با واکنش گلر حریف در گلزنی ناکام ماند، در نهایت برد ارزشمندی را همراه با تیمش تجربه کرد.

1966913

یاران محرمی موفق شدند در نیمه دوم 3 گل به ثمر رسانند و در نهایت به پیروزی سه بر صفر مقابل بالکانی کوزوو دست پیدا کنند تا 9 امتیازی شوند و به‌عنوان تیم دوم در جدول گروه C لیگ کنفرانس، به مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها راه یابند.

صادق محرمی که رقیب رامین رضاییان در سمت راست خط دفاعی تیم ملی است، مثل همیشه نمایش کم اشتباهی در ترکیب دینامو زاگرب مقابل بالکانی داشت و صعود را همراه تیمش تجربه کرد.

دیدگاه‌ها