کد خبر : 1987112 | 24 آذر 1402 ساعت 10:25 | 21.2K بازدید | 35 دیدگاه

خیال تن‌هاخ راحت است: مالک جدید اخراجم نمی‌کند

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، اطمینان دارد که سر جیم راتکلیف به این زودی تصمیم به اخراجش نخواهد گرفت.

خیال تن‌هاخ راحت است: مالک جدید اخراجم نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستریونایتد در چند هفته اخیر باعث شده که بازار شایعات درباره احتمال برکناری تن‌هاخ از هدایت این تیم به‌شدت داغ شود.

آنها در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم برابر بایرن مونیخ شکست خوردند تا در قعر جدول گروهشان جای بگیرند و حتی نتوانند سهمیه حضور در پلی آف لیگ اروپا را به دست آورند و همین اتفاق خشم هواداران این تیم را بیش از پیش شعله‌ور کرد.

انتقادات زیادی در روزهای اخیر از بازیکنان و سرمربی یونایتد مطرح شده و بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که راتکلیف که قرار است به‌زودی به‌صورت رسمی بخشی از سهام این باشگاه را خریداری کند، دیداری با گراهام پاتر داشته و همینطور او را به عنوان سرمربی جدید این تیم در نظر دارد. 

1966272

اما حالا روزنامه سان خبر داده که تن‌هاخ به هیچ وجه نگران اخراجش از این تیم از سوی راتکلیف نیست و اطمینان دارد که فرصت کافی برای تحت تاثیر قرار دادن این مالک جدید که هوادار قدیمی و متعصب یونایتد هم هست در اختیار خواهد داشت.

او با وجود همه انتقاداتی و حملاتی که در این مدت نسبت به جایگاهش صورت گرفته، همچنان امیدوار است که بتواند شیاطین سرخ را به مسیر پیروزی برگرداند و شرایط را در ادامه فصل برای تیمش تغییر دهد.

دیدگاه‌ها