کد خبر : 1987142 | 24 آذر 1402 ساعت 13:27 | 22.3K بازدید | 20 دیدگاه

علاقه آنچلوتی به ستاره‌هایش: آنها اسطوره هستند، نه من!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بار دیگر علاقه و حمایت بسیارش را از ستاره‌های این تیم نشان داد.

علاقه آنچلوتی به ستاره‌هایش: آنها اسطوره هستند، نه من!

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی بار دیگر توانست رئال مادرید را با صدرنشینی در گروهش در لیگ قهرمانان راهی مرحله یک هشتم این رقابت‌ها کند و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی بماند. 

این مربی ایتالیایی که پیش از این سابقه کسب دو جام قهرمانی ارزشمند در لیگ قهرمانان را با رئال مادرید دارد، در جمع مدعیان قهرمانی در لالیگا هم حضور دارد و تیمش با دو امتیاز اختلاف نسبت به خیرونای صدرنشین در جایگاه دوم ایستاده است. 

سرمربی رئال مادرید در طول دوران حضورش روی نیمکت این تیم بارها و بارها از علاقه بسیاری به بازیکنانش صحبت کرده و همیشه یکی از حامیان بزرگ ستاره‌های تیمش بوده است. 

1964902

او پیش از بازی برابر یونیون برلین یک‌بار دیگر این موضوع را ثابت کرده و در گفت‌وگو با خبرنگاران در توصیف بازیکنانی که در حال حاضر در تیمش توپ می‌زنند اظهار داشت: «من اسطوره نیستم، من فقط یک مربی هستم. اسطوره‌ها این بازیکنان هستند.»

بازیکنان رئال هم در طول این مدت بارها و بارها از حمایت و رفتار خوب آنچلوتی تقدیر کرده بودند. آخرین آنها دنی سبایوس بود که پس از بازی برابر یونیون برلین مدعی شد که این مربی مانند پدری برای همه بازیکنان این تیم است.

دیدگاه‌ها