کد خبر : 1987144 | 24 آذر 1402 ساعت 13:35 | 22.5K بازدید | 6 دیدگاه

هوش مصنوعی فرشته نجات خانواده هری کین شد!

هری کین، ستاره بایرن مونیخ، برای آماده کردن فرزندانش پیش از نقل مکان به مونیخ از هوش مصنوعی خاص گوگل کمک گرفته است.

هوش مصنوعی فرشته نجات خانواده هری کین شد!

به گزارش "ورزش سه"، کین در ماه آگوست تصمیم گرفت لندن و تاتنهام را ترک کند و با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو راهی مونیخ شود تا تجربه بازی با پیراهن بایرن را در بوندسلیگا به دست آورد.

فرزند کوچک او در فاصله یک هفته پس از این انتقال بزرگ به دنیا آمد و با توجه به این که او هنوز موفق به تهیه خانه در مونیخ نشده بود، همسر و فرزندان او به انگلیس برگشتند تا زمانی که شرایط برای حضور آنها در آلمان فراهم شود.

اما حالا این بازیکن عمارت مدنظرش را پیدا کرده و خانواده او در آستانه نقل مکان به مونیخ هستند و نکته جالب اینجاست که او از ابزار هوش مصنوعی گوگل به نام بارد استفاده کرده تا شرایط را برای سازگار شدن فرزندانش با محیط بهبود ببخشد.

1964604

کین در گفت‌وگو با خبرنگاران در این‌باره اظهار داشت: «خوشحالم که فرصت همکاری با گوگل را خصوصا برای محصولی به جذابیت و تاثیرگذاری بارد داشته‌ام. من متوجه شدم که هوش مصنوعی تا چه حد می‌تواند به من در تمامی ابعاد کمک کند.

در نقل مکانم به آلمان و همچنین سازگار کردن فرزندانم با این جابه‌جایی و شروع یک زندگی جدید در کشوری جدید از آن کمک گرفتم. بارد حتی چند شادی پس از گل جدید را هم به من پیشنهاد داده است. باید ببینیم که آیا می‌توانم از آنها در زمین استفاده کنم.»

دیدگاه‌ها