کد خبر : 1987163 | 24 آذر 1402 ساعت 15:37 | 10.6K بازدید | 10 دیدگاه

مشکل جدید اینزاگی: بحران در سمت راست دفاع

در صورت اینکه خوان کوادرادو، ستاره اینتر، تحت عمل جراحی قرار بگیرد، ممکن است نراتزوری برای خرید یک مدافع، در ژانویه وارد بازار شود.

مشکل جدید اینزاگی: بحران در سمت راست دفاع

به گزارش "ورزش سه"، خوان کوادرادو در تابستان با قراردادی آزاد به اینتر میلان پیوست. او از همان ابتدا بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد و هواداران را نگران کرد.

کوادرادو در بازی آخر تیمش در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال سوسیه‌داد در ترکیب تیمش بود و به‌صورت کامل بازی کرد اما پس از بازی اخباری مبنی بر مصدومیت این بازیکن منتشر شد.

این مدافع کلمبیایی که در تمام فصل با مشکل مصدومیت از ناحیه تاندون آشیل دست و پنجه نرم کرده، ممکن است برای رهایی از دام این آسیب‌دیدگی به عمل جراحی نیاز داشته باشد.

1967048

کادر پزشکی اینتر نیز نگران همین موضوع هستند. اینتر نمی‌خواهد ستاره‌اش را به مدت طولانی از دست بدهد. عمل جراحی کوادرادو را به مدت چند ماه از میادین دور می‌کند. با توجه به اینکه این بازیکن ۳۵ ساله است، مدت دوری‌اش می‌تواند طولانی‌تر هم بشود‌.

جانشین او در سمت راست متئو دارمیان است اما به دلیل مصدومیت مدافعان میانی اینتر، او در وسط دفاع بازی می‌کند. احتمالاتی هم وجود دارد که کارلوس آگوستو به سمت راست برود و جای کوادرادو را پر کند. او توانایی بازی در چند پست خط دفاع را دارد.

با این حال به نظر می‌رسد بهترین گزینه برای اینتر ورود به بازار نقل و انتقالات ژانویه و جذب یک مدافع ارزان‌قیمت و به‌‌صرفه است.

دیدگاه‌ها