کد خبر : 1987186 | 24 آذر 1402 ساعت 17:13 | 24K بازدید | 32 دیدگاه

بلینگام هم مثل رونالدو آچارفرانسه تیم می‌شود!

هواداران رئال جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، را برای وظیفه زدن پنالتی‌های این تیم شایسته‌تر از هر بازیکن دیگری می‌دانند.

بلینگام هم مثل رونالدو آچارفرانسه تیم می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام به سرعت در حال تبدیل شدن به پاسخی برای همه مشکلات رئال مادرید است و این احتمال وجود دارد که به پنالتی زن اول این تیم هم تبدیل شود.

رئالی‌ها در این فصل سه ضربه پنالتی در رقابت‌های مختلف به سودشان اعلام شده که هر سه ضربه را از دست داده‌اند. رودریگو، خوسلو و لوکا مودریچ زننده این سه ضربه بودند. اکنون ممکن است با این وضعیت آنچلوتی بخواهد یک بازیکن دیگر را برای زدن این ضربات انتخاب کند و کسی بهتر از بلینگام پیدا نمی‌شود که فقط تا اینجای فصل 16 گل برا رئال مادرید به ثمر رسانده و اعتماد به نفس بالایی هم دارد.

رسانه اسپانیایی آس یک نظرسنجی انجام داده است که در آن از هواداران رئال پرسیده است که چه کسی را شایسته زدن پنالتی بعدی رئال می‌دانند که بلینگام با 60 درصد آرا در صدر جدول قرار گرفت و نفر دوم بعد از او رودریگو، ملی‌پوش برزیلی با 15 درصد ایستاد.

1967092

اگر بلینگام پنالتی‌زن جدید لوس بلانکوس شود، جا پای اسطوره‌های باشگاه مثل کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس خواهد گذاشت. رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، 79 پنالتی از 92 ضربه پنالتی خود را برای رئال به گل تبدیل کرد، در حالی که راموس کاپیتان سابق این تیم با 22 گل از 23 ضربه حتی کارایی بهتری هم داشت.

دیدگاه‌ها