کد خبر : 1987198 | 24 آذر 1402 ساعت 18:39 | 24K بازدید | 23 دیدگاه

ادعای جدید جوئی بارتون:

زنان انگلیس در یک نیمه 30 گل از مردان می‌خورند!

جوئی بارتون، هافبک سابق منچسترسیتی، در جدیدترین اظهارنظر جنجالی خود، مدعی شد تیم ملی مردان انگلیس می‌تواند در یک نیمه به تیم ملی زنان انگلیس 30 گل بزند.

زنان انگلیس در یک نیمه 30 گل از مردان می‌خورند!

به گزارش "ورزش سه"، جوئی بارتون، هافبک سابق منچسترسیتی، بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی به اظهارات خود علیه فوتبال زنان ادامه داد و گفت که مردان انگلیس در یک نیمه فوتبال قهرمان اروپا را با نتیجه 30-0 شکست خواهند داد!

سرمربی سابق بریستول روورز در یک اظهار نظر عجیب مدعی شده بود که زنان نباید درباره فوتبال مردان صحبت کنند.

او گفته بود: "زنان نباید در فوتبال مردان هیچ قدرت تصمیم گیری‌ای داشته باشند. بیخیال، جدی باشیم، این یک بازی کاملا متفاوت (فوتبال زنان و مردان) است. اگه قبول نداری ما همیشه چیزها را متفاوت خواهیم دید. بازی زنان در حال رونق گرفتن است و برای دیدن فوق‌العاده شده است اما من نمی‌توانم چیزی را که آن‌ها می‌گویند در عرصه فوتبال مردان جدی بگیرم."

1967122

او ظاهراً به واکنش‌های مختلف خود درباره فوتبال زنان ادامه خواهد داد. یک حساب کاربری در ایکس نوشت که تیم ملی فوتبال مردان انگلیس می‌توانند تیم ملی فوتبال زنان این کشور را با نتیجه 30-0 شکست دهند. بارتون با ایموجی خنده و لایک، این اظهار نظر را بازنشر کرد و نوشت: "در یک نیمه این اتفاق می‌افتد."

تیم زنان انگلیس تحت هدایت سارینا، قهرمان فعلی اروپا است و در یک فینال هیجان انگیز در تابستان 2022 به میزبانی ومبلی آلمان را 2-1 شکست داد.

ویگمن سپس در تابستان گذشته انگلیس را به فینال جام جهانی استرالیا برد و با گل اولگا کارمونا 1-0 مقابل اسپانیا شکست خورد.

با این حال تیم ملی مردان انگلیس از سال 1966 در هیچ تورنمنتی قهرمان نشده‌ است، اگرچه تیم گرت ساوتگیت یکی از بهترین تیم‌های اروپا محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها