کد خبر : 1987200 | 24 آذر 1402 ساعت 19:09 | 16.2K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: تمدید قرارداد ستاره جوان تیم مورینیو

باشگاه رم تمدید قرارداد رسمی ادواردو بووه تا سال 2028 را تایید کرد.

رسمی: تمدید قرارداد ستاره جوان تیم مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو بووه قراردادش با رم را تا ژوئن 2028 تمدید کرد. باشگاه ایتالیایی با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی این توافق را تایید کرد.

باشگاه رم اعلام کرد: "آاس رم خوشحال است که اعلام کند ادواردو بووه قرارداد خود را تا سال 2028 با این باشگاه تمدید کرده است."

این بازیکن 21 ساله که طی 19 بازی موفق به ثبت گل هم شده درباره تمدید با رم گفت: "انعقاد قرارداد جدید برای من یک دنیا معنا دارد. من زمانی که بچه بودم به رم پیوستم و هنوز، تا امروز، درباره اولین باری که به فولویو برناردینی قدم گذاشتم، احساس جالبی دارم. من در مورد بزرگی باشگاهی که در آن هستم اطلاعات بیشتری کسب کرده‌ام و می‌خواهم از باشگاه برای کارهایی که برای من انجام داده تشکر کنم. رم به من این فرصت را داد که به عنوان بخشی از خانواده جالوروسی به سفرم ادامه دهم."

1967126

تیاگو پینتو، مدیرورزشی رم، درمورد این توافق گفت: "ادواردو مظهر ارزش‌هایی است که ما همیشه سعی می‌کنیم تا آن را به بچه‌های آکادمی القا کنیم. او پیراهن رم را با احساس غرور و مسئولیت در هر لحظه از زندگی خود به تن می‌کند. فراتر از توانایی‌های فوتبالی‌اش، او همیشه روحیه فداکاری زیادی در تیم نشان داده است. آینده باشگاه ما به چنین بازیکنانی بستگی دارد."

دیدگاه‌ها