کد خبر : 1987220 | 24 آذر 1402 ساعت 21:28 | 63.6K بازدید | 144 دیدگاه

با انتشار ویدیویی از لحظات پس از گل عالیشاه

استقلال: حرکات بازیکنان پرسپولیس زشت و ناپسند بود

باشگاه استقلال ویدیویی از لحظه گلزنی پرسپولیس و شادی سه بازیکن رقیب را منتشر کرده است.

استقلال: حرکات بازیکنان پرسپولیس زشت و ناپسند بود

به گزارش "ورزش سه"، پس از گلی که امید عالیشاه وارد دروازه استقلال کرد، تمام تمرکز کارگردان تلویزیونی به تعقیب کاپیتان پرسپولیس معطوف شده بود و البته واکنش سرمربیان دو تیم نیز از طریق قاب تلویزیون به نمایش گذاشته شد که در این میان، برخی صحنه‌ها و اتفاقات درون زمین از دست رفته است.

در لحظه به ثمر رسیدن گل، عالیشاه پیراهن خود را از تن خارج کرد که میلاد سرلک و شهاب زاهدی این لباس را در دست گرفته و مقابل هواداران استقلال به نمایش گذاشتند. اتفاقی که با خشم طرفداران حاضر روی سکو و پرتاب بطری آب به درون زمین همراه شد.

1967179
1967182

تصاویر این صحنه پیش از این در رسانه‌ها منتشر شده بود اما حرکت جنجالی‌تر را محمدحسین کنعانی زادگان به نمایش گذاشت که تاکنون به آن پرداخته نشده است. این بازیکن که درون زمین خودی حضور داشت و به یکباره و پس از گل، به سمت جایگاه هواداران استقلال رفت و حرکات موزون همیشگی و رقص یزله‌اش را به نمایش گذاشت.

1967180
1967181

بولت سرشاخهحالا باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی از اتفاقات رخ داده، اطلاعیه زیر را منتشر کرده است:

در حالی‌که تصاویر تلویزیونی شهرآورد دیروز، حرکات زشت، ناپسند، عجیب و تحریک‌آمیز بازیکنان پرسپولیس در مقابل هواداران استقلال را پس از گل اول بازی، نشان نداد، دوربین باشگاه استقلال، این حرکات را ثبت و ضبط کرد. حرکاتی که می‌توانست باعث تشنج روی سکوها شود اما خوشبختانه با خویشتن‌داری هواداران استقلال، اتفاق بدی نیفتاد.

بولت زیر مجموعهبه یاد نداریم بازیکنان استقلال در تاریخ شهرآوردها، پس از گلزنی، به هواداران رقیب توهینی کرده باشند اما محمد حسین کنعانی زادگان، پس از گل به سمت هواداران استقلال دوید و حرکات موزون انجام داد و با حرکات دستانش، تماشاگران استقلال را تحریک کرد.

1967187

بولت زیر مجموعههمچنین، شهاب زاهدی و علی نعمتی با برداشتن پیراهن امید عالیشاه به سمت هواداران استقلال در روبه‌روی جایگاه رفتند و با حرکات ناشایست، هواداران را تحریک کردند که تصاویر این حرکات زشت و ناپسند هم منتشر شده است.

بولت زیر مجموعهباشگاه استقلال با شکایت از این سه بازیکن، اعلام می‌کند تا پایان، پیگیر حق و حقوق باشگاه و هوادارانش است.

دیدگاه‌ها