کد خبر : 1987223 | 24 آذر 1402 ساعت 21:47 | 25.8K بازدید | 29 دیدگاه

هجدهمین پیروزی متوالی

الهلال 2-0 الوحده: یکی جلوی این تیم را بگیرد!

الهلال به طرز شگفت انگیزی موفق شد به هجدهمین پیروزی متوالی خود دست پیدا کند.

الهلال 2-0 الوحده: یکی جلوی این تیم را بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هفدهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، الهلال در استادیوم فیصل بن فهد یا همان الملز، میزبان الوحده بود و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یابد.

ویدئو: 319539

گل نخست آبی‌های ریاض در دقیقه 20 به ثمر رسید. پس از آنکه روبن نوس در پشت محوطه توپ را کنترل کند و 2 مرتبه نیز با آن روپایی زد، با یک پاس در عمق دیدنی، توپ را برای سعود عبدالحمید ارسال کرد و این بازیکن نیز با شوت روی پای دیدنی، توپ را به طاق دروازه الوحده چسباند.

1967192

الوحده می‌توانست در دقیقه 28 کار را به تساوی بکشاند. ارسال فیصل فجر از سمت راست به روی دروازه، در محوطه 6 قدم با اثرگذاری کوچک سعید المولد همراه شد که توپ روی تیرک افقی دروازه فرود آمد.

در نیمه دوم وینگر برزیلی الهلال تا آستانه گلزنی پیش رفت. حرکت سالم الدوسری از سمت راست و ورود او به درون محوطه جریمه، با یک پاس در عرض برای مالکوم همراه شد که شوت دیدنی این بازیکن به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به درون زمین برگشت.

1967194

گل دوم نیز در دقیقه 80 به ثمر رسید و الهلال اختلاف را بیشتر کرد. مالکوم در سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و با یک ارسال دقیق به تیر دوم، الکساندر میتروویچ آماده را صاحب فرصت کرد که این بازیکن با یک ضربه سر، نتیجه بازی را دو بر صفر کرد.

در نهایت این بازی با همان 2 گل به سود الهلال به پایان رسید. آبی‌های ریاض با این نتیجه به هجدهمین پیروزی متوالی خود دست یافته و ضمن رساندن امتیازات خود به عدد 47، صدرنشینی را نیز تثبیت کردند. حالا اختلاف آنها با النصری که یک بازی کمتر دارد به عدد 10 رسیده است.

1967190

دیدگاه‌ها