کد خبر : 1987234 | 24 آذر 1402 ساعت 23:47 | 79.9K بازدید | 74 دیدگاه

ستاره تراکتور، هم‌تیمی بازیکنان بارسا و سیتی و بایرن!

ریکاردو آلوز روزگاری در فوتبال پرتغال به مانند یک استعداد جوان ارزیابی می‌شد.

ستاره تراکتور، هم‌تیمی بازیکنان بارسا و سیتی و بایرن!

به گزارش ورزش سه، اگر چه ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی تیم تراکتور در طی ۲ سال اخیر تحت عنوان بهترین پاسور لیگ و آقای مهندس فوتبال ایران می‌شناسیم اما او در دوران فوتبال پایه، اگر چه از جوانان پورتو رشد کرد اما در همان دوران در تیم جوانان پرتغال از زیر ۱۵ سال تا زیر ۲۰ سال هم حضور داشت.

او نخستین بار سال ۲۰۰۸ به تیم نوجوانان پرتغال دعوت شد و او سال به سال رشد کرد و حتی برای تیم زیر ۱۸ سال در ۵ بازی، ۴ گل به ثمر رساند. آلوز حتی با تیم زیر ۲۰ سال در جام جهانی ترکیه در سال ۲۰۱۳ هم حضور داشت و سه بازی برای این تیم انجام داد اما جوانان پرتغال در یک هشتم نهایی مغلوب غنا شدند و پس از آن هم آلوز به تیم ملی پرتغال دعوت نشد.

1967222

همانطور که در این عکس مشخص است، در ردیف اول ایستاده از سمت راست، نفر دوم ژائو کانسلو مدافع فعلی بارسلونا و سابق بایرن مونیخ، اینتر، منچسترسیتی و یوونتوس است، پس از او نفر هفتم از سمت راست هم آندره گومز هافبک سابق بارسلونا و فعلی اورتون است که در کنارش ریکاردو آلوز حضور دارد. همچنین در پایین، در جمع افراد نشسته شماره هشت به وضوح مشخص است که ژائو ماریو هافبک میانی اسبق اینتر میلان است که اکنون در بنفیکا یکه تازی می‌کند.

دیدگاه‌ها