کد خبر : 1987285 | 25 آذر 1402 ساعت 09:16 | 6.3K بازدید | 9 دیدگاه

آرامش عجیب آلگری: یک امتیاز هم خوب است

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از این که تیمش توانسته برابر جنووا یک امتیاز به دست بیاورد راضی است.

آرامش عجیب آلگری: یک امتیاز هم خوب است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در اولین دیدار از هفته شانزدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا روبه‌روی جنووا قرار گرفت و در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

این تساوی چندان برای یوونتوس خوشحال کننده به نظر نمی‌رسد چون ممکن است در صورت پیروزی اینتر در بازی این هفته لاتزیو، آنها را از کورس قهرمانی عقب بیندازد و فاصله‌شان را با صدر جدول رده‌بندی افزایش دهد. 

با این حال، آلگری چندان از این اتفاق ناراحت به نظر نمی‌رسد. او پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «بازی برابر این جنووا آسان نبود و تیم من عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. اما ما نیاز داریم رشد کنیم چون باید همچنان در کورس قهرمانی بمانیم. ما باید یاد بگیریم که در زمین موثرتر حاضر شویم. 

1967350

وقتی شما مجبور هستید حریف را متوقف کنید، این کار باید به هر شکل ممکن صورت بگیرید. وقتی موقعیت‌های مهمی نصیب شما می‌شود، باید گلزنی کنید. این یک امتیاز مهمی برای ما بود. باید به این روند مثبت ادامه دهیم. حالا باید برای بازی برابر فروزینونه آماده شویم. من از عملکرد تیمم راضی و خوشحال هستم.»

او همچنین درباره عملکرد داور بازی اضافه کرد: «داور خوب بود. من راضی هستم. هرگز قضاوت خاصی در این باره ندارم. این بخشی از کار من نیست. در تمامی دیدارها چنین شرایطی به وجود می‌آید اما ارزیابی‌ها در هر بازی با بازی دیگر متفاوت است.»

سرمربی یوونتوس با اشاره به این که فدریکو کیه‌زا پشت ضربه پنالتی ایستاد گفت: «ولاهوویچ توپ را به او داد. مشخص بود که پس از پنالتی‌هایی که از دست داده بود آرام نبود. اما حتی امروز هم بازی خوبی داشت و باید آرام بماند. او امروز در اختیار تیم بود و باید به همین روند ادامه دهد.»

دیدگاه‌ها