کد خبر : 1987304 | 25 آذر 1402 ساعت 11:38 | 30.4K بازدید | 7 دیدگاه

این یک شکست دردناک بود

مربی الاتحاد کاسه کوزه‌ها را سر بنزما شکست

مارسلو گایاردو می‌گوید که آنها فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشتند ولی پنالتی بنزما گل نشد.

مربی الاتحاد کاسه کوزه‌ها را سر بنزما شکست

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد با ارائه نمایشی بسیار بد و دور از انتظار، در دور دوم رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها، با نتیجه سه بر یک مغلوب الاهلی مصر شد و از دور مسابقات کنار رفت.

مارسلو گایاردو سرمربی الاتحاد در نشست خبری پس از مسابقه گفت: مقابل تیم بسیار سریعی بازی کردیم. از نظر عملکرد بدنی با چالش‌های زیادی مواجه شدیم.

سرمربی الاتحاد افزود: نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم و گل بزنیم. ما فرصت خوبی برای رسیدن به گل تساوی داشتیم و یک ضربه پنالتی به دست آوردیم که کریم بنزما آن را از دست داد. هدر دادن این پنالتی، کار را از نظر بدنی برایمان سخت کرد.

وی ادامه داد: گل دوم بسیار ناامیدکننده است، باید دو گل می‌زدیم تا بازی را مساوی کنیم ولی در موقعیتی نبودیم که بتوانیم سریع تصمیم بگیریم. ناراحتی همه را درک می‌کنم، من هم ناامید هستم، باید به آینده نگاه کنیم.

1967378

گایاردو تاکید کرد: تلاش بیشتری خواهم کرد تا ساختار خوبی را ترتیب دهم که به انسجام تیم کمک کند. ما باید تداوم داشته باشیم و الاتحاد را در همان سطحی ببینیم که چند روز پیش ظاهر شد.

وی خاطرنشان کرد: در مدت کوتاهی که آمده‌ام، سعی کردم سبک بازی مورد علاقه خود را در اختیار بازیکنان قرار دهم. در آینده، ما تلاش خواهیم کرد تا کنترل بازی را در دست بگیریم و ابتکار عمل داشته باشیم و این چیزی است که من آرزو دارم آن را در تیم پیاده کنم.

گایاردو در پایان اظهارات خود گفت: این یک شکست دردناک بود، اما ما آماده هستیم که هم با برد و هم با باخت زندگی کنیم. این فوتبال است.

دیدگاه‌ها