کد خبر : 1987320 | 25 آذر 1402 ساعت 12:45 | 55.5K بازدید | 13 دیدگاه

گویو حی و حاضر است

زنگ خطر برای لواندوفسکی: یک رقیب جدید آمد

مارک گویو آماده است تا در صورت ادامه روند ناکامی‌های لواندوفسکی، جای او را در خط حمله بارسا بگیرد.

زنگ خطر برای لواندوفسکی: یک رقیب جدید آمد

به گزارش "ورزش سه"، 22 اکتبر گذشته مارکو گویو به محض ورود به زمین توانست برای بارسا گلزنی کند و در اولین بازی رسمی خود توانست گل پیروزی‌بخش تیمش برابر بیلبائو را بزند. 

1966462

این پدیده 17 ساله محصول لاماسیا، از جمله بازیکنانی است که خصوصیاتی متفاوت با دیگر بازیکنان پرورش یافته لاماسیا دارد. او بلندقامت با قدرت سرزنی عالی و توان بدنی بالاست و معمولا در آکادمی بارسا بازیکنانی با ویژگی‌های متفاوت مطرح می‌شوند.

گویو در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان نیز برای بارسا گل زد. او چهارشنبه شب در شکست 3-2 بارسا برابر آنتورپ گل دوم تیمش را زد. گلی که در آن لحظه یک امتیاز را برای بارسا به ارمغان اورده بود ولی خیلی زود میزبان گل سوم را به بارسا زد.

1944181

گویو در فهرست بازی امشب برابر والنسیا نیز حضور دارد و او را باید حالا تهدید جدی برای لواندوفسکی بدانیم. ستاره لهستانی در بهترین روزهای خودش نیست و در بازی برابر آنتورپ نیز 71 دقیقه خنثی را داشت. او حتی یک شوت به دروازه هم نزد و در مجموع قابل مقایسه با لوای فصل گذشته نیست.

1966465

انتظار می‌رود ژاوی در بازی‌های پیش‌رو به گویو بیشتر میدان بدهد و باید منتظر بازی او در سوپرجام اسپانیا و کوپا دل ری نیز باشیم. او اگر در اولین بازی خود در این دو تورنمنت نیز گل بزند، می‌تواند با رکورد پدرو در سال 2009 برابری کند که در نخستین بازی خود در همه تورنمنت‌های فصل برای بارسا گل زده بود. گویو در جام جهانی نوجوانان و لیگ قهرمانان جوانان اروپا نیز برای بارسا گلزنی کرده است.

دیدگاه‌ها