کد خبر : 1987324 | 25 آذر 1402 ساعت 12:33 | 29.9K بازدید | 87 دیدگاه

فرار ستاره‌های یونایتد از تماشای تحقیر برابر لیورپول

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، فاش کرد که حاضر نشده است فیلم شکست 0-7 برابر لیورپول را برای ستاره‌های این تیم بازپخش کند.

فرار ستاره‌های یونایتد از تماشای تحقیر برابر لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه آنفیلد روبروی لیورپول به میدان برود.

آنها در چند هفته اخیر روزهای بسیار سختی را سپری کردند و دو شکست متوالی برابر بورنموث در لیگ برتر و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان که باعث حذف آنها از این مسابقات شد، فشارها روی این تیم را بیش از پیش افزایش داده است. 

بسیاری از هواداران این تیم نگران هستند که اتفاق فاجعه‌بار فصل گذشته که باعث شد یونایتد با هفت گل برابر لیورپول شکست بخورد بار دیگر تکرار شود و حالا تن‌هاخ مدعی شده که فیلم این بازی را برای بازیکنانش به نمایش درنیاورده است. 

1967407

او در این‌باره به خبرنگاران گفت: «من فکر کردم که این کار درستی نیست. این بازی در فصل قبل بود و حالا دیگر گذشته است. چیزی که توانایی تغییر آن را داریم آینده است. یکشنبه بازی جدیدی است. من معتقد هستم که ما فصل گذشته با نگرانی و ترس به آن‌جا نرفتیم.

تجربه بدی داشتیم اما قرار نیست همان اتفاق تکرار شود. همه چیز از ابتدا شروع خواهد شد. فصل گذشته در نیمه اول ما بازی خوبی ارائه کردیم اما در نیمه دوم نابود شدیم و از هم فرو پاشیدیم. این اتفاق نمی‌تواند بار دیگر برای ما رخ دهد.»

دیدگاه‌ها