کد خبر : 1987501 | 26 آذر 1402 ساعت 10:40 | 18.8K بازدید | 26 دیدگاه

کری سنگین ستاره لیورپول: کاش 7 تا به یونایتد بزنیم!

کودی خاکپو، ستاره لیورپول، ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند پیروزی 0-7 برابر منچستریونایتد را تکرار کند.

کری سنگین ستاره لیورپول: کاش 7 تا به یونایتد بزنیم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در چهارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد و در دیداری حساس و تماشایی میزبان منچستریونایتد خواهد بود. 

شیاطین سرخ در چند هفته اخیر روزهای سختی را در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا سپری کرده‌اند و باخت برابر بایرن مونیخ باعث شد که این تیم دیگر جایگاهی در رقابت‌های اروپایی نداشته باشد. 

این تیم فصل گذشته در شرایطی که کمتر کسی پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای را می‌کرد، در بازی برابر لیورپول هفت گل دریافت کرد تا یکی از بدترین و سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ را در مقابل رقیب قدیمی تجربه کرده باشد و یکی از بدترین شب‌ها برای هواداران یونایتد رقم بخورد. 

1925771

خاکپو در پاسخ به سوالی درباره آن بازی به یاد ماندنی برای لیورپول اظهار داشت: «بازی خیلی خوبی بود. ما می‌دانستیم که باید برنده شویم و پس از یک نیمه که هر دو تیم خوب بودند، در نیمه دوم توانستیم کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیریم و گل‌های بسیاری را به ثمر برسانیم. 

من درست پیش از پایان نیمه اول گل زدم و فکر می‌کنم نونیز بود که گل دوم را دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم زد و دو دقیقه پس از آن هم من توانستم گل سوم را به ثمر برسانم. این که توانستیم خیلی زود به گل برسیم برای ما اتفاق خوبی بود و بازی آنها را نابود کرد. 

گاهی پیش می‎‌آید که شما اصلا به نتیجه فکر نمی‌کنید، فقط به دنبال این هستید که مالکیت توپ را در اختیار داشته باشید و بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارید و من فکر می‌کنم همه آن روز، روز خیلی خوبی داشتند. امیدوارم که بتوانیم آن بازی را تکرار کنیم.»

دیدگاه‌ها