کد خبر : 1987355 | 25 آذر 1402 ساعت 15:01 | 50.1K بازدید | 44 دیدگاه

کری‌خوانی ریز کلبا با بخشش محرومیت شماره 10؛

پوستر جنجالی تیم فرهاد با مهدی قایدی!

کارت قرمزی که مهدی قایدی پس از برخورد خطرناکش در بازی با العین گرفته بود، بخشیده شد.

پوستر جنجالی تیم فرهاد با مهدی قایدی!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دهم لیگ امارات بود که مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد کلبا در دقیقه 45+4 پس از اینکه هنگام ضربه زدن به توپ نتوانست تعادل خود را حفظ کند و با استوک خود به ساق پای بازیکن العین برخورد کرد با کارت قرمز مستقیم داور روبه‌رو شد. البته او تنها اخراجی این بازی نبود چرا که جاناتان سانتوس مدافع العین امارات هم در این دیدار در صحنه‌ای مشابه با مهدی قایدی با کارت قرمز داور روبه‌رو شد.

این بازی در پایان نود دقیقه با تساوی 2-2 خاتمه یافت اما موضوع قابل توجه اتفاقی بود که پس از این دیدار رخ داد؛ الاتحاد کلبا تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی قرار است امروز به‌مصاف الوصل امارات برود، برای بخشش و رفع محرومیت کارت قرمز مهدی قایدی مکاتبه کردند و این در خواست از سمت سران لیگ امارات قبول شد تا این بازیکن که در شرایط نامتعادل مرتکب این خطا شد، در این بازی مشکلی برای همراهی الاتحاد نداشته باشد.

البته این اتفاق با اعتراض دیگر تیم‌ها روبه‌رو شده چرا که بازیکن العین در این دیدار در صحنه‌ای مشابه با مهدی قایدی اخراج شد اما بخششی برای او صورت نگرفت!

قایدی در این فصل عملکرد خوبی در این تیم به جا گذاشته و با 6 گل و یک پاس بهترین بازیکن این فصل الاتحاد بوده است. الاتحاد تا کنون با کسب 12 امتیاز در ده بازی، در رده نهم جدول ایستاده و امروز با الوصل صدرنشین دیدار خواهد داشت.

1967442

دیدگاه‌ها