کد خبر : 1987363 | 25 آذر 1402 ساعت 15:36 | 21.2K بازدید | 52 دیدگاه

انتقاد هواداران الاتحاد از بنزما: حمدالله از تو بهتر است!

هواداران الاتحاد پس از شکست این تیم مقابل الاهلی مصر در جام باشگاه‌های جهان به‌شدت به عملکرد بنزما انتقاد کردند.

انتقاد هواداران الاتحاد از بنزما: حمدالله از تو بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های جهان با نتیجه 3-1 مقابل الاهلی شکست خورد تا این تیم مصری برای ششمین‌بار در تاریخ خود به نیمه‌نهایی این مسابقات راه پیدا کند. این شکست در شرایطی رقم خورد که بنزما در دقیقه ۴۵ و در شرایطی که بازی با یک گل به سود الاهلی دنبال می‌شد، یک ضربه پنالتی را از دست داد تا با وجود گلزنی در دقایق پایانی، مورد انتقاد کارشناسان و هواداران این تیم قرار بگیرد.

حمید البلوی، مدیر سابق الاتحاد، در اظهاراتی تلویزیونی گفت: این نتیجه، حاصل بی‌تدبیری بنزما است و ما امروز چیزی از او ندیدیم.

بندر العبدالی، یکی از هواداران الاتحاد نیز در توییتر خود نوشت: بنزما دلیل اصلی حذف ما از مسابقات قهرمانی عرب و جام جهانی بود. حمدالله دلیل اصلی صعود الاتحاد به سوپرجام و قهرمانی لیگ بود. همه شروع به حاشیه‌سازی و حمله به حمدالله کرده‌اند و دلیل آن حضور بنزما است، در صورتی‌که اگر مقایسه‌ای بین آنها انجام دهیم، متوجه می‌شویم حمدالله در بسیاری از موارد بهتر از بنزما است.

حمزه السید، نویسنده ورزشی عربستانی نیز پس از این مسابقه گفت: کریم بنزما هنوز فقط با نام خود بازی می‌کند و هیچ چیزی که به نفع الاتحاد باشد، ارائه نداده و بلکه به این تیم آسیب هم زده است. این یک حقیقت است.

احمد العرفج، دیگر نویسنده عربستانی نیز گفت: یک سوال ساده از همه شما؛ بنرما چه سودی برای الاتحاد داشت؟

یکی از خبرنگاران عربستانی به نام هتان النجار هم گفت: رونالدو طوری برای النصر بازی می‌کند که انگار با این تیم متولد شده است اما بنزما در الاتحاد این‌طور نیست. تیم باید از مدیریت تا بازیکنان غربال شود.

موسی الصفاری، هوادار الاتحاد هم نوشت: آنچه در باخت الاتحاد بسیار ناراحت کننده است، از دست دادن ضربه پنالتی توسط بنزما است. الاتحاد از دو تورنمنت به‌خاطر بنزما حذف شده است. ما برای خرید او در مقابل جهان فخرفروشی کردیم اما او ما را ناامید کرد.

با این شرایط باید دید کریم‌ بنزما در ادامه مسابقات موفق می‌شود با جبران عملکرد خود در این مسابقه از زیر فشار انتقادات خارج شود یا شرایط او در عربستان بر خلاف انتظارها پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها