کد خبر : 1987372 | 26 آذر 1402 ساعت 03:00 | 20.4K بازدید | 9 دیدگاه

فشار خردکننده و عجیب به مشهورترین سرمربی عربستان

پیروزی الاهلی مصر برابر الاتحاد عربستان باعث شد مارسلو گایاردو تنها پس از ۲۷ روز حضور در این تیم، زیر فشار انتقادات قرار بگیرد.

فشار خردکننده و عجیب به مشهورترین سرمربی عربستان

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های جهان 2023 در در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده مقابل الاهلی مصر قرار گرفت و در یک دیدار مهیج با نتیجه 3-1 شکست خورد تا از دور رقابت‌ها کنار برود.

یکی از هواداران الاتحاد با انتشار ویدئویی در توییتر از انتخاب‌های سرمربی آرژانتینی در این دیدار انتقاد کرد و پیش‌بینی کرد که او به سرعت این تیم عربستانی را ترک خواهد کرد. او نوشت: الاتحاد تحت رهبری گایاردو بدتر از نونو سانتو است و به نظر می‌رسد توطئه‌های داخلی در مدیریت باشگاه وجود دارد.

یکی دیگر از هواداران الاتحاد نیز نوشت: باشگاه از ابتدا در جذب گایاردو اشتباه کرد، زیرا او مربی مناسبی برای این دوره نیست. لوپتگی مناسب‌ترین گزینه برای تیم ما بعد از نونو سانتو  بود.

هواداران الاتحاد همچنین به مدیریت نیز به‌شدت انتقاد ‌کردند و تعداد زیادی از آنها خواستار کناره‌گیری انمار الحائلی، رئیس باشگاه و همه اعضای هیئت مدیره شدند.

خالد العطاوی، روزنامه‌نگار عربستانی هم پس از پایان بازی در برنامه SBC در اظهاراتی غافلگیرکننده‌ گفت: گایاردو دوام زیادی نخواهد داشت و من معتقدم که الاتحاد با نونو سانتو تا حد زیادی از فرصت‌ها استفاده می‌کرد.

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که الاتحاد تنها ۲۷ روز پیش قراردادی یک سال و نیمه با گایاردو امضا کرد تا او به عنوان جانشین نونو سانتو کار خود را آغاز کند.

دیدگاه‌ها