کد خبر : 1987387 | 25 آذر 1402 ساعت 18:37 | 4.1K بازدید | 14 دیدگاه

اعرابی موتور گلسازی شمس آذر برای شکست طلسم

شمس آذر با ستاره‌های گمنام خود شگفتی بزرگی را تا همین جای فصل رقم زده و امیدوار است شرایط را در ادامه فصل نیز به سود خود کند.

اعرابی موتور گلسازی شمس آذر برای شکست طلسم

به گزارش "ورزش سه"، دومین برد پیاپی و اینبار در جدال برابر نساجی قائمشهر اکنون شمس آذر را در رتبه تک رقمی جدول لیگ قرار داده است تا آنها هفتمین بازی شکست‌‌ناپذیری خود را به این شکل دنبال کنند.

شمس آذر که به عنوان قهرمان لیگ آزادگان جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورده بود، با کسر سه امتیاز لیگ بیست و سوم را استارت زد. با این حال آنها رفته رفته موفق شدند پتانسیل خود را به نمایش بگذارند و اکنون با کسب 1۶ امتیاز طی دیدارها بالاتر از برخی مدعیان نیز قرار گرفته‌اند.

این در حالیست که شمس آذر با تدابیر مدیریتی شهاب زندی یکی از کم‌هزینه‌ترین تیم‌های این فصل محسوب می‌شود و بیشتر ستاره‌های این تیم نیز تا پیش از این کمتر نام‌شان در سطح اول فوتبال ایران به گوش رسیده بود. یکی از این بازیکنان که این روزها درخشش قابل توجهی در ترکیب شمس آذر دارد، علی اصغر اعرابی است. هافبک تکنیکی شمس آذر که در فصل گذشته نیز یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در مسیر صعود محسوب می‌شد و در این فصل نیز با 2 گل زده و 3 پاس گل و تاثیرگذاری روی سه گل دیگر این تیم نقشی پررنگ برای سبزپوشان ایفا کرده است.

1967499

اعرابی که بعد از درخشش در فصل گذشته در آستانه انتقال به مس رفسنجان قرار داشت، در ادامه بار دیگر به جمع شاگردان سعید دقیقی بازگشت تا این روزها بتواند به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم، اعتماد کامل کادرفنی را نیز به خود جلب کند.

بازیکن تکنیکی و گلساز شمس آذر با اشاره به بازی حساس این هفته تیمش مقابل نفت آبادان گفت: خوشبختانه توانستیم هفته گذشته سه امتیاز حساسی را از آن خودمان کنیم. مسلما بازی برابر نفت آبادان نیز از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است. می‌خواهیم جاه طلبی خودمان را ادامه دهیم و امیدواریم با حمایت هواداران و تلاش اعضای تیم به نتیجه دلخواه خودمان در این بازی دست پیدا کنیم. خوشحالم در بازی مقابل نساجی موفق به گلسازی شدم و تلاش می‌کنم در راستای اهداف تیم، بهترین عملکرد خودم را به نمایش بگذارم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای شمس آذر و تمامی اعضای تیم در پایان فصل رقم بخورد.

دیدگاه‌ها