کد خبر : 1987403 | 25 آذر 1402 ساعت 20:38 | 65.6K بازدید | 22 دیدگاه

حمله قلبی هولناک: وحشت اریکسن تکرار شد!

تام لاکی‌یر، کاپیتان تیم لوتون تاون، در بازی مقابل بورنموث دچار حمله قلبی شد.

حمله قلبی هولناک: وحشت اریکسن تکرار شد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی بین تیم‌های بورنموث و لوتون تاون در لیگ برتر انگلیس پس از حمله قلبی تام لاکی‌یر، کاپیتان لوتون، در نیمه دوم متوقف شد.

لاکی‌یر 29 ساله، در دقیقه 59 بازی بدون دخالت هیچکس روی زمین افتاد و پس از اینکه تحت معاینه قرار گرفت با برانکارد وارد آمبولانس شد تا راهی بیمارستان شود.

1967550

پزشک تیم بورنموث تایید کرد که این بازیکن کاملا هوشیار است و وضعیت پایداری دارد اما برای معاینات بیشتر راهی بیمارستان می‌شود.

بلافاصله پس از این اتفاق، سیمون هوپر، داور بازی، هر دو تیم را به بیرون از زمین به رختکن‌های استادیوم ویتالیتی هدایت کرد.

1967551

هنگام این اتفاق دو تیم بازی را با نتیجه تساوی 1-1 دنبال می‌کردند. صفحه رسمی لیگ برتر در توییتر نوشت: "بازی لیگ برتر بین بورنموث و لوتون تاون به دلیل یک حادثه پزشکی لغو شد. با لاکی‌یر و تمامی افرادی که درگیر این حادثه بوده‌اند، ابراز همدردی می‌کنیم."

این اولین باری نبود که بازیکن لوتون تاون دچار یک حمله قلبی می‌شود. لاکی‌یر قبلاً در بازی پلی آف چمپیونشیپ در ورزشگاه ومبلی با برانکارد از زمین خارج شد و به بیمارستان رفت.

لاکی‌یر به همین دلیل نتواسنت در تمرینات پیش فصل حضور داشته باشد و تایید کرد که تحت درمان بیماری فیبریلاسیون دهلیزی قرار گرفته است.

1967552

این ملی پوش ولزی در 15 بازی از 17 بازی این فصل لیگ برتر از ابتدا در ترکیب لوتون تاون حضور داشت.

لاکی‌یر به جدیدترین بازیکنی تبدیل شده که در جریان یک بازی دچار حمله قلبی می‌شود. پیش از این کریستین اریکسن، بازیکن تیم ملی دانمارک، در جریان رقابت‌های یورو 2020 مقابل فنلاند دکتر حمله قلبی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

اریکسن پس از مداوا و دوری از میادین فوتبال با یک عمل جراحی دستگاه دفیبریلاتور را در قفسه سینه‌اش جایگذاری کرد که از این طریق به فوتبال ادامه دهد.

دیدگاه‌ها