کد خبر : 1987406 | 26 آذر 1402 ساعت 03:57 | 27.6K بازدید | 5 دیدگاه

چلسی وارد رقابت شد: ستاره آرسنال ناراضی برای ما!

باشگاه چلسی در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد به آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال است.

چلسی وارد رقابت شد: ستاره آرسنال ناراضی برای ما!

به گزارش "ورزش سه"، رمزدیل فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی را در ترکیب آرسنال به نمایش گذاشت و یکی از دلایل موفقیت این تیم و حضورش در کورس قهرمانی بود.

با این حال، به خدمت گرفتن داوید رایا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی کار را برای او سخت کرد و باعث شد که این بازیکن جایگاهش را در ترکیب ثابت آرسنال از دست بدهد و از این اتفاق بسیار ناراحت باشد.

این ناراحتی و نارضایتی که بارها به صورت علنی توسط خودش و نزدیکانش اعلام شده شایعاتی را درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی هم به همراه داشته است.

پیش از این گفته شده بود که چند باشگاه شرایط این دروازه‌بان انگلیسی را که نگران جایگاهش در تیم ملی این کشور در آستانه برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ هم است زیر نظر دارند که جدی‌ترین آنها نیوکسل است.

اما مصدومیت رابرت سانچز باعث شده که حالا چلسی هم به این جمع اضافه شود. مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری پیش از دیدار برابر شفیلد یونایتد تایید کرد که او حداقل برای چند هفته از میادین دور خواهد بود. 

کپا آریسابالاگا هم که در ابتدای فصل به صورت قرضی راهی رئال مادرید شد تا جای خالی تیبو کورتوای مصدوم را پر کند و به این ترتیب احتمال این که مدیران این باشگاه برای جذب رمزدیل اقدام کنند زیاد به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها