کد خبر : 1987408 | 25 آذر 1402 ساعت 21:28 | 15.6K بازدید | 7 دیدگاه

نفس راحت اهالی فوتبال

بیانیه باشگاه لوتون: حال کاپیتان خوب است

باشگاه لوتون تاون به در بیانیه‌ای از بهبود وضعیت تام لاکی‌یر، کاپیتان تیم، خبر داد.

بیانیه باشگاه لوتون: حال کاپیتان خوب است

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه ۵۹ دیدار بورنموث مقابل لوتون تاون در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، تام لاکی‌یر، مدافع و کاپیتان تیم دچار حمله قلبی شد و به زمین افتاد. کادر پزشکی هر دو تیم بلافاصله به زمین رفتند و اقدامات لازم را انجام دادند. بازی درنهایت به تعویق افتاد تا در زمان دیگری برگزار شود.

باشگاه لوتون دقایقی پیش در بیانیه‌ای به این اتفاق واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: «همه ما امیدواریم و دعا می‌کنیم که خوشبختانه به بیمارستان انتقال یافته و وضعیتش بهبود یابد.

1967561

ما در این مرحله جزئیات کار و گام‌های بعدی را نمی‌دانیم، اما از باشگاه بورنموث و کادر پزشکی هر دو تیم برای واکنش سریع و فوق‌العاده‌شان تشکر می‌کنیم.

ما متأسفیم و از همه هواداران حاضر در ورزشگاه عذرخواهی می‌کنیم، زیرا بازیکنان هر دو تیم پس از اینکه شاهد این اتفاق بودند، نتوانستند به بازی ادامه دهند و آمادگی ذهنی برای حضور در زمین را نداشتند.»

1967562

به گفته پزشکان حال تام لاکی‌یر رو به بهبودی است و او پس از انجام آزمایشات، رفع شدن خطر و نبود مشکل، از بیمارستان مرخص خواهد شد.

همچنین باشگاه نیز در بیانیه جدیدی نوشت «کادر پزشکی می‌تواند تایید کند که کاپیتان دچار ایست قلبی شده است. تام به بیمارستان منتقل شد و می‌توانیم به هواداران اطمینان دهیم که وضعیت او اکنون پایدار و در حال حاضر تحت آزمایشات بیشتر است.»

دیدگاه‌ها