کد خبر : 1987411 | 26 آذر 1402 ساعت 03:30 | 27K بازدید | 12 دیدگاه

تأثیرگذاری مثبت قایدی، بیشتر از گلزنی! (عکس)

مهدی قایدی برابر الوصل روی تک گل تیمش تأثیرگذار بود و زمینه اخراج مدافع حریف را فراهم کرد.

تأثیرگذاری مثبت قایدی، بیشتر از گلزنی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کلباء بازی قابل قبولی را برابر الوصل صدرنشین انجام داد و این مسابقه با پیروزی 2 بر یک میزبان به پایان رسید. هر چند که مهدی قایدی نتوانست دروازه حریف را باز کند ولی در روند بازی کاملا تأثیر گذار بود.

در واقع تک گل اتحاد کلباء روی حرکت ستاره ایرانی ببرها به دست آمد. جایی که مهدی قایدی پس از عبور از مدافع مستقیم، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که گلر الوصل آن را برگشت داد و روی ریباند آن شوت بود که گوستاوو موفق شد دروازه میزبان را باز کند.

1967568

قایدی در ادامه نیز روی اخراج بازیکن میزبان کاملا اثرگذار بود. در دقیقه 90 مسابقه بود که وینگر ایرانی کلباء توانست از سد سالم جمعه عبور کند که این بازیکن نیز مجبور شد تا برای جلوگیری از یک حمله خطرناک، قایدی را سرنگون کند که داور مکزیکی مسابقه، کارت زرد دوم را به جمعه نشان داد.

البته در دقایق پایانی نیمه نخست نیز یک صحنه مشکوک به روی بازیکن سابق استقلال رخ داد. جایی که مهدی قایدی وارد محوطه جریمه شد و زانوی پای راست سفیان بوفتینی به پشت پای چپ قایدی برخورد کرد و باعث سرنگونی او شد ولی سزار راموس، داور مسابقه، اعتقای به خطای پنالتی نداشت.

با وجود عدم گلزنی قایدی در این مسابقه، اما او در جریان بازی و همچنین به ثمر رسیدن تک گل مسابقه کاملا اثرگذار بود و بازی قابل قبولی را از خود ارائه کرد.

دیدگاه‌ها