کد خبر : 1987416 | 25 آذر 1402 ساعت 21:49 | 20.8K بازدید | 14 دیدگاه

ریکو لویس:

مقصر این وضعیت منچسترسیتی خودمان هستیم

ریکو لویس، ستاره منچستر سیتی، خودشان را مقصر تساوی تیم برابر کریستال پالاس می‌داند.

مقصر این وضعیت منچسترسیتی خودمان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز در حالی که مقابل کریستال پالاس با نتیجه ۲-۰ به برتری رسیده بود، به تساوی ۲-۲ رسید و سه امتیاز را از دست داد. گل دوم کریستال پالاس در دقیقه ۵+۹۰ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

با این نتیجه، در صورت پیروزی لیورپول در بازی فردا مقابل منچستر یونایتد، فاصله شاگردان پپ گواردیولا با صدر جدول به ۶ امتیاز خواهد رسید. اختلافی که با توجه به فرم خوب لیورپول ممکن است غیرقابل جبران باشد.

1967579

ریکو لویس که در بازی امروز اولین گلش را در لیگ برتر به ثمر رساند، در مورد صحنه پنالتی و درستی یا نادرستی تصمیم داور گفت: «شکایت و اعتراضی وجود ندارد. داور آن صحنه را پنالتی گرفت. پس پنالتی است. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم. همانطور که گفتم مسئولیت این نتیجه بر عهده ماست. این نتیجه اشتباهات ماست و جز از خودمان، از کسی شکایتی نداریم.

این وضعیت واقعاً مایه تأسف است اما فقط باید خودمان نگاه کنیم. به تصمیمات فردی خودمان دقت کنیم و سپس به عنوان یک تیم، نمایش تیمی را ببینیم. ما نمی‌توانیم بجز خودمان، فرد دیگری را مقصر این شرایط بدانیم. ما فقط می‌توانیم خودمان را بابت این وضعیت سرزنش کنیم.»

دیدگاه‌ها