کد خبر : 1987430 | 26 آذر 1402 ساعت 04:29 | 40.6K بازدید | 38 دیدگاه

این خشمگین‌ترین ورژن فرهاد مجیدی است! (عکس)

فرهاد مجیدی با عصبانیت شدیدی به سمت سزار راموس، داور دیدار با الوصل رفت.

این خشمگین‌ترین ورژن فرهاد مجیدی است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک کمتر گرفته شدن وقت‌های تلف شده، تنها بهانه‌ای برای اعتراض ورژن خمشگین فرهاد مجیدی به داور مکزیکی دیدار الوصل و اتحاد کلباء بود چرا که سزار راموس در چندین صحنه سوت‌هایش باب میل سرمربی ایرانی ببرها نبود و همین موضوع خشم او را به دنبال داشت.

مجیدی که علاقه‌ای به شکست برابر تیم سابق دوران بازیکنی خود نداشت، یک پنالتی به روی قایدی طلبکار بود. او همچنین اعتقاد داشت بازی بسیار بیشتر از 6 دقیقه زمان تلف شده داشت ضمن اینکه در همان 6 دقیقه نیز بازی چندباری متوقف شد و داور می‌توانست وقت‌های بیشتری را منظور کند.

اما داور مکزیکی چندان مطابق میل فرهاد عمل نکرد و پس از گذر از دقیقه 97، در سوت خود دمید که همین اتفاق کافی بود تا میگوئل تکسیرا، دستیار سابق قلعه نویی در سپاهان، به سمت داور رفته و به او اعلام کند باید وقت‌های بیشتری گرفته می‌شد ولی سهم او یک کارت قرمز بود.

با توجه به 10 نفره شدن الوصل، مجیدی امید زیادی داشت تا بتواند در وقت‌های اضافه به گل تساوی برسد ولی این اتفاق رخ نداد و او که ابتدا در حال صحبت با داور بود و به وقت‌های اضافه معترض بود، ناگهان با دیدن کارت قرمز سزار راموس، از کوره در رفت و شاید اگر اطرافیانش او را مهار نکرده بودند، اتفاقات بدی رخ می‌داد.

1967602
1967611

این شاید خشمگین‌ترین نسخه فرهاد مجیدی در دوران مربیگری‌اش باشد. سرمربی ایرانی کلباء که هفته قبل العین رده دومی را متوقف کرده بود، می‌خواست از الوصل صدرنشین نیز امتیاز بگیرد ولی چنین نشد.

دیدگاه‌ها