کد خبر : 1987446 | 25 آذر 1402 ساعت 23:58 | 25.3K بازدید | 11 دیدگاه

آلونسو به سرنوشت مندیلیبار دچار شد

رسمی: مربی‌ سویا اخراج شد

باشگاه سویا پس‌ از شکست مقابل ختافه اخراج دیگو آلونسو را به صورت رسمی اعلام کرد.

رسمی: مربی‌ سویا اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سویا برکناری دیگو آلونسو از سرمربیگری این تیم را به صورت رسمی اعلام کرد. پس از شکست مقابل ختافه در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان، این تصمیم به صورت رسمی اعلام شد.

په‌په کاسترو و سایر اعضای هیئت مدیره سویا تصمیم گرفتند قرارداد مربی اروگوئه‌ای را فسخ کنند. او طی نزدیک به سه ماه حضور روی نیمکت سویا فقط مقابل گرانادا و اتلتیکو مادرید برنده شده بود.

باشگاه سویا در پیامی کوتاه اعلام کرد: "دیگو آلونسو را از سمت سرمربیگری تیم برکنار کرده است. باشگاه از خدمات مربی اروگوئه‌ای تشکر می‌کند و برای او در آینده آرزوی موفقیت دارد."

1967644

از زمانی که او هدایت سویا را برعهده گرفت اصلا شرایط مناسبی را پشت سر نگذاشت. این مربی از زمان ورودش در آخرین هفته ماه اکتبر تنها در دو بازی برنده شده بود.

سویا با هدایت این مربی در رده پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت و به همین دلیل نتوانست حتی به لیگ اروپا هم راه پیدا کند. همچنین آن‌ها طی 8 بازی گذشته به هیچ بردی دست پیدا نکرده بودند.

آلونسو به سرنوشت خوزه لوئیس مندیلیبار دچار شده است. این سرمربی پس از 8 هفته از هدایت سویا برکنار شده بود. او تنها 8 امتیاز به دست آورده بود و وقتی سویا در رده چهاردهم قرار داشت، برکنار شد.

دیدگاه‌ها