کد خبر : 1987447 | 25 آذر 1402 ساعت 23:57 | 6.3K بازدید | 3 دیدگاه

متئو پولیتانو:

چیزی تمام نشده: ناپولی بیخیال اسکودتو نمی‌شود

متئو پولیتانو، ستاره ناپولی، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کالیاری تاکید کرد که ناپولی تا روز آخر برای اسکودتو تلاش خواهد کرد.

چیزی تمام نشده: ناپولی بیخیال اسکودتو نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی موفق شد در خانه با درخشش زوج ویکتور اوسیمن و کویچا کوارتسلیا و ارائه یک بازی قابل قبول کالیاری را شکست دهد و موقتا به رده چهارم جدول برود.

پولیتانو بعد از بازی  گفت: "این نتیجه خیلی معنی دارد و این خیلی ضروری بود که ما به نوار پیروزی در خانه برگردیم. ما باید تا آخر جان می‌کندیم، زیرا کالیاری برای ما مشکلات زیادی ایجاد کرد."

اوسیمن قبل از شروع بازی جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا را مقابل تماشاگران خانگی به نمایش گذاشت و سپس با یک گل و پاس گل نمایشی شایسته آن عنوان را ارائه کرد. پولیتانو درباره او گفت: "ویکتور بازیکن مهمی برای ما است و می‌خواست دوباره به صدر جدول گل زنان بازگردد. همه ما برای او خوشحالیم، اما مهم‌تر از همه برای پیروزی خوشحالیم."

1967647

پولیتانو در حال تبدیل شدن به گزینه ثابت در سمت راست حمله است. او در واکنش به این موضوع گفت: "خوشحالم که این ثبات حضور را دارم و امیدوارم گل‌های بیشتری بزنم."

از زمانی که والتر ماتزاری جانشین رودی گارسیا شد، پیشرفت‌های قابل توجهی در عملکرد ناپولی مشهود است، چیزی که پولیتانو هم روی آن تاکید کرد: "مربی جدید سعی کرده شور و نشاطی که ما نداشتیم را به ارمغان بیاورد، اما این بیشتر به دلیل عدم نتیجه گیری بود. ما به آرامی در حال پس گرفتن زمین از رقبا هستیم و هر بازی را مثل یک فینال جدی می‌گیریم و امیدواریم تا انتها برای اسکودتو بجنگیم، زیرا هنوز راه زیادی در پیش داریم."

دیدگاه‌ها