کد خبر : 1987461 | 26 آذر 1402 ساعت 00:56 | 33K بازدید | 11 دیدگاه

درخشش ادامه دار ستاره سابق یونایتد در لالیگا

یک گل و یک پاس گل از میسون گرینوود موجب برتری ختافه در بازی مقابل سویا و اخراج سرمربی تیم حریف شد.

درخشش ادامه دار ستاره سابق یونایتد در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، ختافه در هفته شانزدهم لالیگا در بازی خارج از خانه به مصاف سویا رفت و با نتیجه 3-0 برنده شد.  

سومین شکست متوالی سویا در هفته جاری درحالی رقم خورد که میسون گرینوود، بازیکن سابق منچسترسیتی، نقش اساسی در این برتری داشت.

پس از گل دقیقه 5 بورخا مایورال، دومین گل سویا روی پاس گل گرینوود به ثمر رسید. هافبک انگلیسی پس از توپ ربایی در میانه میدان چند قدم کوتاه رو به جلو برداشت و با پاس بلند به جیمی ماتا او را در موقعیت گلزنی قرار داد. ماتا در موقعیت تک به تک با ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد و دومین گل را به ثمر رساند. این چهارمین پاس گل فصل گرینوود بود.

پس از ادامه برتری ختافه در نیمه دوم، دقیقه 80 فرصت گلزنی میسون گرینوود رسید. ضربه پنالتی به دست آمده توسط آیت بازیکن برخلاف جهت شیرجه دروازه‌بان با ضربه زمینی وارد دروازه شد تا او سومین گل این فصل خود در لالیگا را به ثمر برساند.

1967668

درخشش امشب گرینوود و همبازیانش موجب شد سویا برای سومین بار در هفته جاری شکست بخورد و در رده شانزدهم لالیگا قرار بگیرد. همین نتیجه صبر باشگاه سویا را لبریز کرد و آن‌ها تصمیم گرفتند دیگو آلونسو را از سمت مربیگری تیم برکنار کنند.

آلونسو با شکست مقابل لانس در رده آخر گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته بود و حتی نتوانست سهمیه‌ای در لیگ اروپا را به دست آورد که عملکرد امشب گرینوود در واقع امضای پای برگه اخراج آلونسو بود.

دیدگاه‌ها