کد خبر : 1987464 | 26 آذر 1402 ساعت 00:57 | 29.6K بازدید | 1 دیدگاه

ایوان راکیتیچ:

ببخشید که باعث شدیم اخراج بشی مربی!

ایوان راکیتیچ، کاپیتان سویا، در واکنش به اخراج دیه گو آلونسو سرمربی تیمش از او و هوادران تیم عذرخواهی کرد.

ببخشید که باعث شدیم اخراج بشی مربی!

به گزارش "ورزش سه"، سویا یکی از بدترین فصل‌های چند سال اخیرش را تجربه می‌کند. این تیم در دوازده بازی پیاپی موفق به کسب یک پیروزی هم نشده است تا در لالیگا در رده شانزدهم قرار داشته باشد و از رقابت‌های اروپایی هم حذف شود. روز گذشته سویا در خانه 3-0 به ختافه باخت تا امروز خبر اخراج آلونسو منتشر شود.

ایوان راکیتیچ پس از اطلاع از این اخراج گفت: "من بد عمل می‌کنم، تمام رختکن بد ظاهر شده است. همه ما که لباس سویا را می‌پوشیم. می‌خواهم پیش قدم شوم و عذرخواهی ‌کنم. اما قول می‌دهم بیشتر از همیشه کار کنم. این سخت‌ترین، غم‌انگیزترین و پیچیده‌ترین لحظه دوران حرفه‌ای من است، اما تا زمانی که سویا را به جایی که تعلق دارد برنگردانم، تسلیم نخواهم شد.

1967672

می‌خواهم از دیه گو بابت تمام کارهایش، برای همه چیزهایی که به ما داده است تشکر کنم و عذرخواهی می‌کنم که همه چیزهایی که برایش تلاش کردیم در زمین به اجرا در نیامد. وقت آن است که زیاد حرف نزنیم صحبت کردن زمانی که برنده می‌شویم آسان‌تر است من کاپیتان و مسئول‌ترین فرد برای تیم هستم. قول می‌دهم. تمام تلاشم را برای تغییر این وضعیت انجام دهم.
ما برای تغییر وضعیت تلاش می‌کنیم. ما باید روحیه خودمان را بالا ببریم. من حداکثر اتحاد، کار، تلاش و همه چیز را از تیمم می‌خواهم. 24 ساعت را روی تیم تمرکز می‌کنیم، خوب آماده شوید زیرا فقط برای پیروزی باید به گرانادا برویم."

دیدگاه‌ها