کد خبر : 1987470 | 26 آذر 1402 ساعت 01:32 | 16K بازدید | 70 دیدگاه

والنسیا ۱-۱ بارسا: بارسای ژاوی سر راست نکرد

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل والنسیا با تساوی ۱-۱ متوقف شد تا همچنان در بحران باقی بماند.

والنسیا ۱-۱ بارسا: بارسای ژاوی سر راست نکرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از دو شکست پیاپی مقابل خیرونا در لالیگا و رویال آنتورپ در چمپیونزلیگ در مستایا برابر والنسیا قرار گرفت تا با پیروزی کمی از شرایط وخیمش را بهبود ببخشد اما درنهایت در بازی‌ای نه‌چندان جذاب به تساوی ۱-۱ رسید.

در همان دقیقه ۲ یارمچوک می‌توانست والنسیا را به برتری برساند اما اینیاکی پنیا با واکنشی عالی توپ را دفع کرد.

ویدئو: 319601

در دقیقه ۹ باز هم بازیکنان والنسیا فرصت به ثمر رساندن گل را داشتند ولی پنیا مقاومت کرد و با خروج به موقع و مهار توپ مانع گلزنی آنان شد.

یک دقیقه بعد نوبت به بارسا رسید. پاس دی‌یونگ به لواندوفسکی او را در موقعیت خوبی قرار داد. مهاجم لهستانی ضربه‌اش را به سمت دروازه زد اما با اختلافی زیاد به بیرون رفت.

در ادامه حملات بارسا بیشتر شد و چند بار نیز به دروازه حریف نزدیک شدند اما نتوانستند آنها را به شکلی جدی تهدید کنند تا بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

1967685

در دقیقه ۲۸ پدری با پاسی چیپ لوا را صاحب توپ کرد. او با ضربه‌ای برگردان قصد داشت دروازه را باز کند اما دروازه‌بان با واکنشی فوق‌العاده توپ را دفع کرد و مانع به ثمر رسیدن یکی از بهترین گل‌های فصل شد.

در دقیقه ۳۴ پدری در لبه محوطه جریمه اقدام شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش از بالای دروازه به اوت رفت.

در دقایق باقی مانده از نیمه اول نیز اتفاق خاصی رخ نداد و ۴۵ دقیقه ابتدایی با نتیجه ۰-۰ به اتمام رسید‌.

با شروع نیمه دوم بارسا هم حملاتش را افزایش داد. پس از چند تلاش نصفه و نیمه، دقیقه ۵۵ آنها موفق به گلزنی شدند. رافینیا در سمت راست محوطه جریمه توپ را برای فلیکس در مقابل دروازه ارسال کرد و وینگر پرتغالی به راحتی دروازه میزبان را باز کرد.

1967683

بارسا در ادامه هم دست‌بردار نبود و عقب ننشست. در دقیقه ۶۷ رافینیا با سماجت توپ را به جلو برد و ضربه‌اش را روانه دروازه کرد اما مامارداشویلی به خوبی شوت را مهار کرد.

در دقیقه ۷۰ گیامون روی توپی بادآورده، در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد. او از همان لبه محوطه توپ را به سمت دروازه پنیا شلیک کرد و موفق به زدن گل تساوی شد.

1967682

در دقیقه ۷۳ تورس که تازه به بازی آمده بود شانسش را در محوطه جریمه امتحان کرد اما باز هم دروازه‌بان مانع گلزنی بارسا شد و توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۸۲ روی شلوغی محوطه جریمه دروازه والنسیا خالی ماند و رافینیا فرصت به برتری رساندن بارسلونا را داشت اما گاسیوروفسکی سر رسید و مانع گل شدن ضربه رافینیا شد.

1967686

بارسلونا در ۱۰ دقیقه پایانی نیز حملاتش را ادامه داد برای گلزنی تلاش بسیاری کرد اما نتوانست به اندازه کافی به دروازه والنسیا نزدیک شود و بازی با نتیجه ۱-۱ خاتمه یافت. بارسا با این تساوی در رده سوم ۳۵ امتیازی شد. والنسیا هم با ۲۰ امتیاز به رده دهم رسید.

دیدگاه‌ها