کد خبر : 1987510 | 26 آذر 1402 ساعت 12:17 | 20K بازدید | 7 دیدگاه

پاسخ اعتماد مربی را دادم

به بارسلونا گل زدم تا خودم را ثابت کنم

هوگو گیامون خوشحال بود که پاسخ اعتماد روبن باراخا را با گلزنی به بارسلونا داده است.

به بارسلونا گل زدم تا خودم را ثابت کنم

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا شب گذشته از امتیاز میزبانی خود به بهترین شکل استفاده کرد و توانست بارسلونا را در مستایا متوقف کند. 

ابتدا این بارسا بود که با گل ژوائو فلیکس پیش افتاد اما والنسیا دقایقی بعد توانست با ضربه تماشایی هوگو گیامون گل تساوی را به ثمر برساند و یک امتیاز ارزشمند را کسب کند. این تک امتیاز برای تیم جوان والنسیا اهمیت زیادی داشت و شرایط بارسا نیز بحرانی‌تر شد.

1967743

گیامون که در جام جهانی نیز در تیم ملی اسپانیا حضور داشت، به خبرنگاران گفت: «بازی سخت و پیچیده‌ای بود و می‌دانستیم در دقایق زیادی باید رنج بکشیم. بارسا یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و یک امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم. در پایان بازی بارسا فشار زیادی وارد کرد ولی توانستیم به خوبی دفاع کنیم. در طول بازی دفاع پنج نفره را امتحان کردیم ولی یک لحظه از فضای خالی پشت ما استفاده کردند و گل زدند اما در مجموع بازی کم اشتباهی را انجام دادیم.»

1967742

گیامون در مورد گلزنی گفت: «من مدت‌ها بازی نکرده بودم و همیشه در چنین شرایطی سخت است خودتان را در فضای بازی قرار دهید، به‌خصوص که بازی برابر تیمی مثل بارسا هم باشد. مربی به من اعتماد کرد و جواب اعتمادش را اینگونه دادم. سخت تمرین کرده بودم تا در صورت نیاز مربی بتوانم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشم. این اولین بازی فیکس من در لالیگا و مستایا بود و به من انگیزه زیادی هم داده بود. گل ارزشمندی زدم و واقعا خوشحالم.»

دیدگاه‌ها