کد خبر : 1987517 | 26 آذر 1402 ساعت 13:01 | 88.4K بازدید | 72 دیدگاه

تیم بعد از ال‌کلاسیکو فرو ریخت

رئال باعث ویرانی بارسلونا شد

بارسلونا بعد از شکست خانگی 1-2 برابر رئال مادرید در هفته یازدهم به تدریج وارد روندی نزولی شد و این شرایط همچنان ادامه دارد.

رئال باعث ویرانی بارسلونا شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در مستایا با تساوی متوقف شد و ممکن است در پایان هفته 17 فاصله‌اش با خیرونا و رئال به 9 و هفت امتیاز افزایش پیدا کند که به معنای دورتر شدن این تیم از قهرمانی است.

1967684

هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی‌مانده ولی بارسلونا روند خوبی را طی نمی‌کند. بارسا فصل را با تساوی در زمین ختافه شروع کرد و سپس در هفته‌های هفتم و نهم برابر مایورکا و گرانادا با تساوی متوقف شد. اولین شکست فصل در هفته یازده برابر رئال مادرید ثبت شد. بارسا بازی را با یک گل پیش برد اما جود بلینگام با دو گل پاسخ داد و رئال مونتجوئیک را با سه امتیاز ترک کرد.

فروریختن بارسا از همان بازی شروع شد. این تیم از روز ال‌کلاسیکو و از 21 امتیاز ممکن تنها یازده امتیاز کسب کرده است. بارسا برابر رایووایه‌کانو و والنسیا متوقف شده و به رئال و خیرونا نیز باخته است.

1967736

ژاوی دیشب از ضعف تیمش در گلزنی گلایه کرد و گفت که نسبت به موقعیت‌هایی که کسب می‌کنند و شوت‌ها به سمت دروازه، بارسلونا حداقل استفاده را برده و از این حیث یکی از بدترین‌های اروپاست. بارسا از 51 امتیاز ممکن 16 امتیاز از دست داده و با 35 امتیاز پس از 17 بازی، فتح لالیگا هفته به هفته دشوارتر خواهد شد.

در این بین نباید مصدومیت شدید گاوی و غیبت او را انکار کرد که به خط میانی بارسا آسیب فراوانی وارد کرده است. در بارسا بازیکنی با خصوصیات گاوی نیست و زمستان هم پول برای جذب بازیکنی مشابه ندارند.

دیدگاه‌ها